آرشیو سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱، شماره ۲۵۸۳
اقتصادی
۴

بدون تیتر

ادامه واردات گاز از ترکمنستان عنوان خبری است که جواد اوجی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه هیچ افت فشار و قطعی گاز در کشور وجود ندارد، گفت: خوشبختانه کار انتقال گاز در تمام سطح کشور به ویژه استان های شمالی با پایداری هرچه تمام تر و بدون افت یا قطع فشار در حال انجام است.

تشکیل 826 پرونده تخلف خودرو در تعزیرات: مجتبی فراهانی معاون بازرسی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اعلام این خبر از تشکیل 826 پرونده تخلف عرضه خودرو و ارسال آن به تعزیرات خبر داد و درباره افزایش قیمت خودرو و عدم کنترل حاشیه بازار توسط شرکت های خودروسازی اظهار داشت: بازرسی ها بدون استثنا در سطح عرضه یعنی هم نمایندگی ها و هم نمایشگاه های اتومبیل با جدیت دنبال می شود و با متخلفان به شدت برخورد می شود.

توقیف یک کشتی ایرانی در سریلانکا محمدحسین داجمر، مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی از توقیف یک کشتی ایرانی در سریلانکا به دلیل عدم پرداخت اقساط خبر داد. دادگاه سریلانکایی ژانویه 2013 را برای بررسی این موضوع تعیین کرده است. به دنبال حل این مشکل از طریق مراجع قانونی هستیم.

دورزدن تحریم ها با تمرکز بر صادرات را الیاس طاهری، دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تمرکز بر توانمندی های صادراتی عنوان کرده و گفت: اقدامات صورت گرفته در بخش خصوصی برای افزایش صادرات می تواند باعث ارزآوری بیشتر به کشور شده و در شرایط سخت فعلی مشکلات را حل کند. بنابراین گزارش، نخستین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (ایران اکسپو) به پیشنهاد بخش خصوصی و با دستور رییس جمهوراز 18 تا 21 بهمن ماه در تهران برگزار می شود.