آرشیو سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱، شماره ۲۵۸۳
جامعه
۱۳

بدون تیتر

عزیز الله رجب زاده، رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت ساخت بیمارستان بحران احتمالادر تهران منتفی شده زیرا وزارت بهداشت در این زمینه چندان همکاری نکرد. اما محمدمهدی کلانتریان، مدیرکل منابع فیزیکی وزارت بهداشت گفت: هیچ مذاکره یی درباره ساخت بیمارستان بحران بین وزارت بهداشت و شهرداری تهران انجام نشده است اما اگر شهرداری زمین بدهد از ساخت این بیمارستان استقبال می کنیم و حتی طرح آن را هم آماده کرده ایم.

سیدمحمدرضا منصوری از سوی دکتر محمدحسن طریقت منفرد، سرپرست وزارت بهداشت به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران معرفی شد. وی در نخستین روز فعالیت خود، مخالفت خود با رسانه یی شدن مسائل پزشکی مانند تعرفه ها را اعلام کرد و در سابقه کاری وی، معاونت آموزشی دانشکده پزشکی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ریاست بیمارستان فارابی و عضویت در هیات بورد تخصصی چشم، نظام پزشکی و پزشکی قانونی درج شده است.

علی اکبر خبازها، رییس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: بیمه دی برای پرداخت مطالبات بیمارستان های طرف قرارداد تعلل می کند و در صورتی که این روند ادامه داشته باشد، کانون با بیمه تکمیلی دی لغو قرارداد می کند.

دکتر همایون هاشمی، رییس سازمان بهزیستی کشور از فعال شدن خط صدای مشاور سازمان بهزیستی با شماره 1480 در سراسر کشور خبرداد و کاهش مشکلات خانوادگی و آسیب های اجتماعی را از مهم ترین دلایل راه اندازی صدای مشاور سازمان بهزیستی کشور بیان کرد. هاشمی به تماس گیرندگان با صدای مشاور اطمینان داد که مشخصات ظاهری چهره و نام آنها ناشناس خواهد بود.