آرشیو دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۲۵۹۸
سیاست
۲

خبر

آیت الله مصباح یزدی از بیمارستان مرخص شد

رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی، خبر داد که وی پیش از ظهر روز یکشنبه از بیمارستان مرخص شد. گفتنی است آیت الله مصباح یزدی روز پنجشنبه هفته گذشته به علت مشکل آپاندیس در بیمارستان بستری شد و مورد عمل جراحی قرارگرفت.

منادیان جمهوری اسلامی در خارج از مرزها

سخنگوی دولت تاکید کرد: ایرانیان خارج از کشور می توانند به منزله سفیران و نمایندگان واقعی ایران در خارج از مرزها پیام جمهوری اسلامی ایران را به گوش جهانیان برسانند. سخنگوی دولت با بیان اینکه ایرانیان خارج از کشور همانند مویرگ های پیوسته یی هستند که در سراسر دنیا گسترده و پراکنده اند، ادامه داد: هموطنان خارج از کشور می توانند به عنوان نمایندگان واقعی جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرزها پیام جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان عرضه کنند.

برنامه های سه کمیته ستاد دهه فجر اعلام شد

در نشست خبری ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، برنامه های کمیته دانش آموزی و فرهنگیان، کمیته دانشجویی و کمیته روستایی و عشایری این ستاد تشریح شد. مطابق سخنان مسسولان این ستاد در روز چهارشنبه (11 بهمن) در ساعت 9:33 دقیقه صبح زنگ انقلاب در مدارس نواخته خواهد شد، همچنین در دهه فجر امسال، باشگاه های آزاداندیشی دانشجویی در 10 دانشگاه بزرگ کشور افتتاح می شود.