آرشیو دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۲۵۹۸
جامعه
۷

خبر

کمک 4 میلیاردی شورا به انتخابات

اعتماد| شورای شهر تهران برای برگزاری انتخابات بهار آینده 4 میلیارد تومان بودجه کنار گذاشته تا به دولت کمک کند. به گزارش «اعتماد» و به نقل از اداره کل روابط عمومی و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، در جلسه دیروز شورای شهر پایتخت موضوع یک فوریت لایحه «مجوز تامین اعتبار جهت کمک به برگزاری انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهرتهران» مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید. چمران، رییس شورای شهر در توضیح این لایحه، با اشاره به توافقات انجام شده اعضای شورای شهر با کمیته تطبیق، اظهار داشت: فرمانداری برای کمک مالی به ستاد برگزاری انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری اسلامی و همچنین چهارمین دوره انتخابات شورا های اسلامی شهر در سال 1392 درخواست مبلغ 4 میلیارد تومان از ردیف «کمک به موسسات عمومی و عام المنفعه» کرده است.

استخدام بدون مجوز شورای شهر در شهرداری تهران ممنوع شد

مهر|اعضای شورای شهر تهران مصوبه یی تصویب کردند که بر اساس آن به کارگیری پرسنل جدید، بدون مجوز شورای اسلامی شهرتهران به هر نحو اعم از قراردادی، پیمانی و رسمی به طور مستقیم یا از طریق شرکت های تابعه، ممنوع است.

علایی جایگزین عمادی در وزارت رفاه شد

مجتبی علایی، استاندار سابق ایلام جایگزین سید عبدالله عمادی، معاون رفاهی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد. به گزارش فارس این در حالی است که سیدعبدالله عمادی قبل از این با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان بیمه سلامت نیز مشغول بود و بعد از آمدن علایی اکنون سرپرست سازمان بیمه سلامت است.