آرشیو چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۱۰۵۹
حوادث
۱۰

قتل برادر در تیراندازی اشتباهی

رئیس پلیس ایرانشهر از دستگیری قاتل برادرکش در این شهرستان خبر داد.

علی ملکی آهنگران اظهار داشت: در پی گزارش بخش انتظامی بمپور مبنی بر مجروح شدن مردی ناشناس و انتقال وی به بیمارستان، ماموران در محل حاضر شدند که پس از بررسی مشخص شد به سوی این مرد تیراندازی شده است.

این مرد که «صدیق» نام داشت و از ناحیه سر مورد اصابت یک گلوله قرار گرفته بود بر اثر شدت جراحت وارده در بیمارستان از دنیا رفت. وی افزود: با مخابره ماجرای قتل به بازپرس کشیک، وی به تیمی از کارآگاهان ماموریت داد قاتل یا قاتلان را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس ایرانشهر ادامه داد: با تحقیقات گسترده محلی مشخص شد قربانی همراه برادرانش به نام های «حسن»، «عمر» و «روح الله» به دلیل اختلاف پیشین، مردی به نام «حامد» را ربوده و به صورت مسلحانه به یکی از روستاهای بمپور برده بودند که هنگام درگیری طرفین آنها به اشتباه برادرشان را به قتل رسانده و از صحنه فراری شدند که ماجرا در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

ملکی آهنگران خاطرنشان کرد: در پی اخبار رسیده مشخص شد یکی از عاملان قتل به نام عمر به دلیل جرم دیگری در زندان ایرانشهر است که پس از هماهنگی های لازم با مقام قضایی وی برای تحقیقات فنی و پلیسی به آگاهی انتقال داده شد که در بازجویی فنی وی به مشارکت برادرانش اعتراف کرد و گفت: برادرم به نام حسن قصد تیراندازی به سمت مرد دیگری را داشت که به اشتباه به برادرم اصابت کرد. وی گفت: متاسفانه بیشتر حوادث اینچنینی در منطقه بر اثر اختلافات شخصی و قومی است که امنیت شهرستان را تحت الشعاع قرار می دهد و از همه مردم می خواهم حل و فصل اختلافات را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند. بنابر این گزارش بازسازی صحنه جنایت توسط کارآگاهان طی چند روز آینده انجام خواهد گرفت.