آرشیو چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۲۶۱۱
حادثه
۱۴

کوتاه از حوادث

نجات بیمار آپاندیسی با امداد هوایی

گروه حوادث| اورژانس کشور با فرستادن بالگرد هوایی عصر دوشنبه 16 بهمن اقدام به نجات جان یک مصدوم کرد. بارش برف سنگین در توابع شهرستان کوهرنگ باعث بسته شدن راه های آن محور شده بود به طوری که آمبولانس ها توان عبور از هیچ مسیری را نداشتند. با هماهنگی ستاد هدایت، اطلاع رسانی و رسیدگی به امور درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان چهارمحال و بختیاری، یک دستگاه بالگرد اورژانس هوایی به منطقه اعزام و بیمار آپاندیسی را به بیمارستان شهرکرد منتقل کرد.

دستگیری سارقان پست بانک

لیمرنیور| سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سارقان پست بانک روستای خلیفه از توابع شهرستان دشتستان بوشهر در کمترین زمان ممکن شناسایی و اقدام های پلیسی برای دستگیری آنان آغاز شده است. سردار عباس زاده با اشاره به اینکه هر دو سارق چهره های خود را پوشانده بودند، افزود: سارقان ساعت هفت صبح دوشنبه (16بهمن) وارد پست بانک روستای خلیفه شدند و با تهدید تنها کارمند این شعبه که زن است مبلغ 40 میلیون ریال به سرقت بردند. سردار عباس زاده که به گزارش «اعتماد» از خردادماه امسال فرمانده انتظامی این استان است، افزود: پلیس با حضور به موقع در محل وقوع جرم و ملاحظه دوربین مداربسته پست بانک هر دو سارق را از علایم و نشانه های سارقان شناسایی کرده است. فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: چند اکیپ از ماموران شهرستان دشتستان اقدام های لازم را برای دستگیری سارقان آغاز کرده اند. سردار عباس زاده ادامه داد: پلیس در برخورد با جرایم خشن، جدی و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. روستای خلیفه از توابع شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان در فاصله 90 کیلومتری شمال شرق بوشهر واقع است.

قبرستان موتوسیکلت بندرعباس

ایسنا|موتوسیکلت ها و خودرو ها که به دلایل مختلف توسط پلیس ضبط شده اند به حدی زیر آفتاب و شرجی شدید بندرعباس نگهداری شده اند که دیگر کاربری ندارند. این عکس توسط عکاس ایسنا گرفته و منتشر شده است.