آرشیو پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۱، شماره ۲۵۹۵
حوادث
۱۴

پایان سوءظن ناشی از شیشه با قتل در زابل

گروه حوادث| مردی که متهم است دوستش را با شلیک چند گلوله از پای درآورده است توسط کارآگاهان پلیس آگاهی زابل شناسایی و دستگیر شد. رضا 37 ساله، در حالی که مدعی است از کرده خویش راضی است در این باره به ماموران گفت: به من الهام شده بود که او را بکشم و من فقط به وظیفه ام عمل کردم.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، کارآگاهان پلیس آگاهی زابل زمانی از این حادثه اطلاع پیدا کردند که در پی آن فردی در تماس با پلیس 110 یک مورد تیراندازی در خیابان پاسداران این شهرستان را اطلاع داد.

ماموران به دنبال این خبر خود را به محل حادثه رساندند و با پیکر غرق در خون مردی 35 ساله به نام شمس الدین که بر اثر اصابت چند گلوله به قفسه سینه اش به شدت مجروح شده بود مواجه شدند. با اعلام موضوع به اورژانس این مرد به بیمارستان منتقل شد ولی او بر اثر خونریزی شدید قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

در پی این حادثه ماموران پلیس درباره این جنایت موفق شدند رضا، مظنون اصلی این پرونده را در کمتر از 24 ساعت، شناسایی و دستگیر کنند.

ماموران پلیس در تحقیقات شان متوجه شدند قاتل که سابقه مصرف مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه را داشته در زمان وقوع جنایت نیز به علت مصرف شیشه و به علت سوء ظنی که درباره روابط مقتول با همسرش داشته با اسلحه یی که در خانه اش داشته دست به این جنایت زده است.

همسر رضا با اشاره به اینکه شوهرش در وضعیت روحی و روانی بدی به سر می برده گفت: رضا این اواخر به دلیل مصرف شیشه دچار توهم می شد و کم خوابی داشت و چند بار هم با سیگار پای بچه اش را سوزانده بود که به همین دلیل فرزندش در وضعیت روحی بسیار بدی به سر می برد.

متهم در حال حاضر برای تکمیل پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی زابل قرار دارد.