آرشیو چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۱۶۷۱
سیاست
۲

خبر

انتشارپوستر انتخاباتی مشایی

شرق: پوستر انتخاباتی مشایی منتشر شد. سایت فردانیوز تصویری از پوستر تبلیغاتی حامیان مشایی را منتشر کرده است. در متن این پوستر که عنوانش پویش مردمی حامیان اسفندیار رحیم مشایی برای انتخابات ریاست جمهوری نام دارد، آمده است: «خدایا بر آستانت برای آفرینش اسفندیار رحیم مشایی سجده شکر می گذاریم.» پس زمینه پوستر آبی رنگ است و تصویر مشایی را در حال روبوسی با پیرمردی نشان می دهد. سمت راست پوستر هم طرح یا ابا صالح المهدی حک شده است.

فراریکی از متهمان فساد 3هزار میلیاردی

فارس: جزییات فعالیت های یکی از متهمان پرونده فساد سه هزار میلیارد تومانی که به خارج از کشور گریخته است، از سوی قاضی سراج تشریح شد. قاضی پرونده فساد سه هزار میلیارد تومانی در این رابطه با بیان اینکه مهرگان خسروی متهم فراری پرونده هم مشابه دیگران از اعضای باند بوده است، افزود: این در حالی است که باید به این نکته توجه داشت که بخش فعالیت های خارجی باند امیرمنصور آریا در اختیار مهرگان بوده و این فرد در موضوع ال سی های خارجی فعالیت داشته است.

نویسنده مطلب سایت عماریون به حبس محکوم شد

ایرنا: معاونت حقوقی ریاست جمهوری با بیان اینکه دادگاه تجدیدنظر حکم شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت درباره «رضا گلپور» را تایید کرده است، گفت: بر اساس این حکم نویسنده مطلب علیه رییس دفتر سابق رییس جمهوری به 91 روز حبس محکوم شده است. روح الله بشارت افزود: در حکم این شعبه دادگاه، برای نویسنده مطلب علیه «اسفندیار رحیم مشایی» رییس دفتر سابق رییس جمهوری جزای نقدی به مبلغ 250 هزار تومان نیز در نظر گرفته شده است.