آرشیو چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۱۶۷۱
حوادث
۱۲

پنج قاره

کودک 10ساله قربانی شلیک بی هدف

فرانس پرس: تیراندازی فردی مسلح به چند خودرو در مینه سوتای آمریکا منجر به مرگ کودکی 10ساله شد. این تیراندازی حدود ساعت 17:10 دیروز به وقت محلی روی داد و فرد مسلح به سوی چندین دستگاه خودرو تیراندازی کرد که منجر به کشته شدن کودکی 10ساله و زخمی شدن مادرش شد. همچنین بر اثر تیراندازی به سوی خودرو دیگر نیز یک زن زخمی شد که هر دو مجروح اکنون در بیمارستان بستری هستند. فرد مهاجم جوان 33ساله ای است که خودروها را به صورت تصادفی هدف قرار داد.

تیراندازی مرگبار در دادگاه

پلیس ایالت دلاویر آمریکا اعلام کرد در جریان حمله مرد مسلح به دادگاهی در این ایالت، دو زن و خود تیرانداز کشته شدند. این فرد پیش از گذشتن از دستگاه تشخیص اشیای فلزی در سالن دادگاه شروع به تیراندازی کرد و ماموران هم در مقابل به سوی او شلیک کردند. شهردار ویلمینگتون، شهری که این حادثه در آن به وقوع پیوست، گفت که یکی از قربانیان، همسر تیرانداز بود که از او جدا شده بود. پلیس روشن نکرده که دو زن قربانی توسط فرد مهاجم یا در تیراندازی های ماموران کشته شده اند. همچنین چگونگی مرگ تیرانداز هم مشخص نیست. دو مامور پلیس هم در این حمله زخمی شدند.

برخورد قطار با کامیون

فرانس پرس: برخورد قطار مسافربری با کامیون در غرب ژاپن چندین زخمی بر جا گذاشت. قطار مسافربری بعدازظهر دیروز به وقت محلی در شهر تاکاساگو واقع در منطقه هیوگو در غرب کشور با کامیون برخورد کرد که در نتیجه این برخورد قطار از ریل خارج شد. در این گزارش آمده است دست کم 10 نفر در پی این حادثه زخمی شدند. تعداد زخمی های این حادثه 16 نفر اعلام شده است.

انفجار خونین مواد آتش زا

شینهوا: انفجار مواد آتش زا در استان «هاینان» چین به کشته و مجروح شدن پنج نفر انجامید. پلیس «هاینان» معتقد است چهار کشته و یک زخمی این حادثه قصد داشتند مواد آتش زا بسازند که انفجار رخ داد. گفته شده است این افراد تلاش داشتند پس از ساخت این موادمحترقه آن را به ماهیگیران بفروشند تا در موقع ماهیگیری از آن استفاده کنند. پلیس «هاینان» از ماهیگیران محلی درخواست کرد: برای جلوگیری از ورود این موادمحترقه دست ساز به بازار و وقوع چنین حوادث مرگباری از خرید آن خودداری کنند.