آرشیو پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۲۶۱۷
جامعه
۱۳

اخبار کوتاه

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان: تخصیص ارز دارو چه شد؟

ایلنا| عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس اعلام کرد ارز مورد نیاز دارو هنوز تخصیص پیدا نکرده است درحالی که سرپرست وزارت بهداشت غیر از این می گوید. دکتر قربانی با بیان این مطلب گفت: «ما که ندیدیم دولت ارز دارو را به وزارت بهداشت داده باشد از همین رو سرپرست این وزارتخانه که از تامین اعتبار ارز دارو سخن می گوید باید دراین رابطه شفاف توضیح دهد که ارز دارو چقدر، چگونه و از کجا اختصاص پیدا کرده است. وی قطع نیاز مردم به بیمارستان های خصوصی را کاری نشدنی دانست وافزود: «سوال اینجاست که آقای وزیر چگونه و با چه ترفندی می خواهند این کار را انجام دهند در شرایطی که بیشتر درمان مردم بردوش بخش خصوصی است. ایشان باید درباره این طرحی که قرار است معجزه کند، توضیح بدهند البته برخی از وزرا هم گاهی معجزه می کنند.»

تغییر نماینده وزارت بهداشت در شورای عالی نظام پزشکی

مهر|سرپرست وزارت بهداشت، دکتر سید جمال الدین سجادی را جایگزین دکتر حسن آقاجانی در شورای عالی نظام پزشکی کرد. دکتر محمدحسن طریقت منفرد طی حکمی دکتر سیدجمال الدین سجادی را به عنوان نماینده خود در شورای عالی نظام پزشکی منصوب کرد.

میز خبر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران|با وجود اینکه هزینه ها بیش از 50 تا 70 درصد افزایش یافته است نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی 15 درصد افزایش می یابد. هزینه های رانندگان تاکسی بیش از 50 درصد افزایش یافته است ولی مردم نمی توانند جور تمام این مشکلات را بکشند