آرشیو شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۵۳۰۰
شوک امروز
۲۲

دزدی های خاموش پارکبان با تجهیزات پلیسی

پارکبان ناخلفی که با استفاده از تجهیزات پلیسی از طعمه هایش در ابتدای پل جوادیه اخاذی می کرد، دستگیر شد.

سرهنگ سید عباس ناز رفتار رئیس کلانتری 115 رازی از دستگیری مرد شیادی که با استفاده از تجهیزات پلیسی بی سیم و دستبند از خودروهای عبوری در ابتدای پل جوادیه اخاذی می کرد خبر داد و افزود: ساعت 17 و 50 دقیقه 25 بهمن ماه ماموران گشت در خیابان شیخ محمدی نرسیده به پل جوادیه به دو مرد که با هم درگیر شده بودند برخورد کرده و به بررسی موضوع پرداختند.

هنگامی که ماموران از نزدیک این دعوا را مورد بررسی قرار دادند متوجه شدند یکی از مردان که جوان 24 ساله ای به نام «محمدعقیل» است یک بی سیم و یک دستبند فلزی به همراه دارد که به سرعت وی را دستگیر کردند و از دومین مرد که «حسین» نام دارد شنیدند محمدعقیل خود را مامور معرفی و از وی پول خواسته است.

سرهنگ نازرفتار ادامه داد: هر دو مرد تحت تحقیقات گرفته شدند و مامور مرموز اعتراف کرد در یکی از شرکت های مراقبتی و حفاظتی در نقش پارکبان مشغول به کار بوده و بی سیم و دستبند جزو اموال شرکت است.

مدیر این شرکت نیز در بازجویی ها به ماموران گفت: «محمدعقیل» پارکبان بوده و مدتی است در این شرکت مشغول به کار شده اما بی سیم و دستنبد اموال شرکت نیست و این شرکت هیچ گونه مجوزی برای استفاده آن به وی نداده است.