آرشیو یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۲۶۱۹
ورزشی
۱۵

پیشخوان

آ. اس

روزنامه آ. اس با اشاره به امید بنگاه های شرط بندی برای پیروزی تیم رئال مادرید مقابل منچستریونایتد نوشته است: «ایمان وجود دارد.» آ. اس در ادامه نوشته است: «8 هزار هوادار مادرید خواهان حضور در اولدترافورد هستند اما باشگاه رئال فقط 2700 بلیت در اختیار دارد.» این روزنامه در تیتری دیگر نوشته است: «کاکا در بازی با رایو والکانو به میدان می رود.»

گازتا دلو اسپورت

روزنامه گازتا دلو اسپورت با اشاره به پیروزی دو بر یک تیم میلان مقابل پالرمو و گلزنی بالوتلی در این بازی نوشته است: «گل تعیین کننده سوپرماریو در برابر پارما: بالوتلی همواره گل می زند. در حال حاضر او در سه بازی چهار گل به ثمر رسانده.» گازتا در ادامه و از قول این مهاجم پرحاشیه نوشته است: «داوران و مورینیو من را زمین زدند.»

گاردین

روزنامه گاردین در شماره روز گذشته خود گزارشی اختصاصی منتشر کرده از آخرین وضعیت دوپینگ ورزشکاران حرفه یی و نوشته است: «مصرف دوپینگ حالااز هر زمانی بدتر شده است. به گفته آژانس مبارزه با مصرف دوپینگ، دیگر مبارزه با این شبکه های جنایی و فاسد سخت شده و این تهدید وجود دارد که به بیست سال قبل بازگردیم و اصل ورزش نادیده گرفته شود.»

ایندیپندنت

روزنامه ایندیپندنت با اشاره به بازی امروز تیم های منچسترسیتی و لیدزیونایتد در رقابت های جام حذفی نوشته است: «وقتی که وارناک با مانچینی رو در رو می شود، یکی خیلی خوش تیپ و با کت و شلوار و یکی خیلی راحت و همیشه با شورت ورزشی. اما چرا لیدز فکر می کند که می تواند حریف قدری همچون منچسترسیتی را ببرد؟»