آرشیو یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۲۶۱۹
ورزشی
۱۵

سرخط خبرها

محسن رضوانی از اضافه شدن یک تیم اصفهانی جدید به لیگ واترپلو کشور خبر داد و گفت تصمیم گیری در فدراسیون به صورت اتاق فکر خواهد بود.

به دنبال ملاقات محمد عباسی با رییس فدراسیون جهانی تیروکمان، گام اول برای رفع تعلیق تیروکمان برداشته شد و احتمالاایران در مسابقات جایزه بزرگ شرکت کند.

فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی طی هفته آینده در جلسه خود رسیدگی به موضوع حذف کشتی از المپیک را در دستور کار دارد.

دکتر محمد احسانی، رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال با اشاره به این نکته که نگاه دولتمردان به ورزش نگاه ویژه نیست، اعلام کرد «با وجود اینکه دولتمردان بودجه زیادی را به فوتبال اختصاص می دهند اما اعتقاد علمی و منطقی به آن نداشته و همواره نگاهی ابزاری به آن دارند.»

فدراسیون فوتبال عراق به همکاری با حکیم شاکر، جانشین زیکو پایان داد تا سرمربی سابق تیم ملی بزرگسالان عراق کارش را در تیم جوانان این کشور آغاز کند.

مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور با حضور کشتی گیرانی از سراسر کشور طی روزهای 26 و 27 بهمن ماه در سالن ستارخان شهرستان تبریز برگزار شد و در پایان تیم های مازندران، کرمانشاه و لرستان به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند

مخالفت دپارتمان داوری با خداحافظی ترکی/ رییس دپارتمان داوری فوتبال معتقد است که حداقل 15 سال طول می کشد تا یک داور به سطح محسن ترکی برسد و به همین دلیل حیف است که او به راحتی از داوری کنار بکشد.

احمد شقاقی پس از انتصاب به عنوان سرپرست نایب رییسی فدراسیون کاراته اعلام کرد سازمان سبک های آزاد کاراته دیگر وجود ندارد و سبک های آزاد مانند دیگر سبک ها زیرنظر فدراسیون کاراته به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

افشین نوروزی با رای کمیته استیناف به دلیل انجام مصاحبه انتقادی به 3 ماه محرومیت قطعی، 6 ماه تعلیقی و 2 میلیون تومان محکوم شده بود. همین رای کافی بود تا مهرداد بابادی وند، مدیر تیم های ملی، عضو کمیته فنی و عضو هیت رییسه فدراسیون تنیس روی میز در اعتراض به این محرومیت از سمت خود استعفا کند.