آرشیو یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۲۶۱۹
اقتصادی
۴

پرسه در بازار

توزیع 7 هزار تن سیب و پرتقال| یدالله صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از توزیع 7 هزار تن سیب و پرتقال در روزهای پایانی اسفندماه در تهران خبرداد و گفت: قیمت نهایی هفته آخر اسفندماه مشخص خواهد شد. در روزهای پایانی اسفندماه سال جاری، 7 هزار تن سیب و پرتقال به قیمت مصوب و تنظیم بازاری در تهران توزیع خواهد شد: بنابراین مردم نگران تامین میوه شب عید خود نباشند. در همین حال، 4 هزار تن پرتقال و 3 هزار تن سیب ذخیره سازی شده وارد بازار خواهد شد که در شبکه های توزیع منتخب از جمله میادین میوه و تر بار توزیع خواهد شد.

مسکن مهر پردیس 13 درصد گران شد| مدیرعامل شهر جدید پردیس تاکید کرد: قیمت واحدهای مسکن مهر این شهر طبق مصوبه وزارت راه و شهرسازی 13 درصد افزایش یافته و این افزایش قیمت متناسب با افزایش مساحت صورت گرفته است.

صادرات سیگار صفر شد| در 10 ماهه امسال 8339 تن سیگار به ارزش بیش از 8/84 میلیون دلار وارد کشور شد و در مقابل صادرات آن به صفر رسید. در 10 ماهه سال 1391 واردات سیگار به کشور از نظر وزنی و ارزشی نسبت به مدت مشابه در سال قبل به ترتیب 7/74 و 5/14 درصد افزایش یافت. سویس بزرگ ترین صادرکننده به ایران در 10 ماهه امسال بود: به طوری که سهم این کشور از کل ارزش واردات سیگار به ایران به 5/49 درصد رسید.