آرشیو دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۲۰۴۳۳
اخبار کشور
۱۰

خارج از دستور

طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستور کار مجلس

رئیس مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی سه شنبه در دستور کار مجلس قرار می گیرد.

کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود از تهیه طرحی با عنوان طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد و افزود: حدود 60 نفر از نمایندگان مجلس با همکاری مرکز پژوهش ها طرح 60 ماده ای تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی را تهیه کرده و در جلسه روز سه شنبه با قید یک فوریت در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

وی افزود: دلیل تهیه این طرح گلایه های رهبری به دلیل شعارهای پی در پی مسئولان برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و اقدام عملی نکردن در این زمینه بود و تشکیل این سازمان یقینا در جهت تامین نظر رهبری موثر خواهد بود.

تعیین ناظر مجلس در شورای عالی نظام پرستاری

نعمت الله منوچهری به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی نظام پرستاری انتخاب شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی دیروز خود یک نفر از نمایندگان مجلس را به معرفی کمیسیون بهداشت و درمان به عنوان ناظر در شورای عالی نظام پرستاری انتخاب کردند.

بر این اساس نعمت الله منوچهری نماینده مردم پاوه با 96 رای از مجموعه 184 رای ماخوذه توانست در رقابت با عابد فتاحی به عنوان ناظر در شورای عالی نظام پرستاری انتخاب شود.

خبر دیگر اینکه از بین دو کاندیدای مطرح برای نظارت بر اقدامات سازمان امور مالیاتی کشور یعنی محمود شکری و حمیدرضا خصوصی در نهایت محمود شکری با 115 رای از مجموع 169 رای ماخوذه به عنوان ناظر مجلس بر اقدامات سازمان امور مالیاتی کشور برگزیده شد.