آرشیو دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱، شماره ۲۶۲۰
سرزمین
۱۲

نماینده مردم کرج دولت پول آب و برق مدارس را بدهد توزیع شیر پیشکش

ایلنا| نماینده مردم کرج گفت: طبق قانون، بودجه سال 92 کشور در آذر ماه باید تقدیم مجلس می شد که با اهمال دولت هنوز این کار صورت نگرفته است. عزیز اکبریان ضمن اشاره به اینکه نمایندگان مجلس باید با مردم صداقت داشته باشند در ادامه افزود: ما به عنوان نمایندگان مردم در پیشگاه آنها باید پاسخگو باشیم، مردم از ما سوال می کنند و اگر جوابی برای سوال های آنها نداشته باشیم باید به آنها حق بدهیم که به ما انگ بی مسوولیتی و بی خیالی در قبال مطالبات بحق شان بزنند. وی ضمن انتقاد شدید از دولت در تاخیر ارائه لایحه بودجه 92 به مجلس اظهار داشت: ما به عنوان نمایندگان مردم بارها این مطلب را به دولت گوشزد کردیم اما دولت همچنان بدون توجه به عواقب اقتصادی، اجتماعی و سیاسی این کار از ارائه لایحه بودجه 92 به مجلس سر باز می زند.

اکبریان قیمت ارز و بحث تخصیص اعتبار بودجه هدفمندی در بودجه 92 را از نکات مهم بررسی این بودجه توسط نمایندگان مردم دانست و بیان داشت: ارائه و بررسی بودجه 92 کشور در مجلس نسبت به سال های گذشته از اهمیت بالایی برخوردار است و دولت باید به این مطلب واقف باشد که به ازای هر روز تاخیری که در ارائه این بودجه به مجلس دارد باعث ایجاد اشکال در اقتصاد و به ثمر رسیدن کارهای عمرانی کشور خواهد شد.

نماینده مردم کرج در پاسخ به این سوال که چرا توزیع شیر در مدارس کشور در بعضی مناطق نامنظم و در اکثرمدارس کشور قطع شده است گفت: دولت از روز اول در حالی که می دانست بودجه یی برای این کار ندارد با پروپاگاندا وانمود کرد که با در نظر گرفتن بودجه یی برای این کار این پروژه به خوبی در مدارس کشور اجرا خواهد شد در حالی که در حال حاضر نه تنها از عهده این کار بر نیامده بلکه در پرداخت مخارج آب، برق و تلفن مدارس هم با مشکل مواجه شده است.