آرشیو یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۲۸۶۶
استان ها
۲۳

کوتاه

افتتاح 579 طرح مخابراتی در اصفهان

دنیای اقتصاد- اصفهان- آرزو کریمی مقدم: در مراسمی با حضور رییس هیات مدیره شرکت مخابرات کشور، مرکز تلفن بعثت و 579 طرح مخابراتی دیگر با هزینه 250 میلیارد تومان در اصفهان بهره برداری شد.

حسین کشایی، مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با بیان این که نزدیک به 8 درصد تلفن های ثابت و 56/7 درصد تلفن های همراه کشور در استان اصفهان قرار دارد، افزود: ضریب نفوذ تلفن ثابت استان 86/42 درصد و ضریب نفوذ تلفن همراه 3/42 درصد است.

وی گفت: این رقم به ترتیب 12 درصد و 5/7 درصد بیشتر از میانگین ضریب کل کشور است

ایجاد 210 کیلومتر شبکه گازدر 23 شهرک صنعتی خراسان رضوی

دنیای اقتصاد – مشهد – اعظم اعظمی: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی از ساخت 210 کیلومتر شبکه توزیع گاز در 23 شهرک و ناحیه صنعتی این استان خبر داد.

علی سلیمانی گفت: از ابتدای تاسیس شهرک های صنعتی استان تا قبل از هدفمندی یارانه ها 148 کیلومتر شبکه توزیع گاز در 11 شهرک صنعتی استان احداث شده بود که بعد از آن فقط در سال 1390 به میزان 150 کیلومتر شبکه توزیع گاز در 15 شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی استان ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری پروژه اجرای شبکه توزیع گاز 8 شهرک صنعتی به طول 60 کیلومتر در حال اجرا است.

کارگران فصلی استان فارس سهام عدالت می گیرند

دنیای اقتصاد - شیراز- محمد صداقت: رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان فارس گفت: به 168 هزار نفر کارگر فصلی در این استان سهام عدالت اعطا می شود.

محمد حسین مبشری اظهار کرد: اخیرا افراد سودجو با در دست داشتن وکالت هایی به خرید سهام عدالت خانوده هایی که مشمول این سهام بوده و سهام خود را دریافت کرده اند (به مبلغ یک میلیون تومان) اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: چنان چه خرید و فروش سهام عدالت آزاد شود هر یک از سهام دریافتی بیش از 5/3 میلیون تومان ارزش ریالی خواهد داشت و سهام داران نباید فریب این گونه افراد را بخورند و فعلااز فروش دست نگه دارند.