آرشیو سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۱۶۸۲
سیاست
۳

پیامک: 30004699

الو شرق 88986838

افزایش ارز باعث کاهش حقوقمان شدهچند ماهی است که حقوق ما را بعد از موعد مقرر پرداخت می کنند آن هم با حذف حق عائله مندی ما. یعنی حقوق ما که سال گذشته 600 دلار بود امسال با افزایش قیمت ارز به 100 دلار رسیده است. آیا این انصاف است؟

یک شهروند

وعده توخالی: مدتی پیش مترو بلیت یک ساله به مبلغ 55 هزار تومان به همه فروخته بود و اعلام کرده بود در صورت مفقود شدن تمدید می کند ولی در 10 دی ماه یک بخشنامه می زند و اعلام می کند اگر کارت های اعتباری گم شود جایگزین ندارد و سوخت شده تلقی می شود و نه پول را بر می گرداند و نه کارت را تجدید می کند. هیچ کس هم پاسخگو نیست.

یک شهروند

قابل توجه مسوولان: قیمت طلادر هر کشوری نشان دهنده ارزش پول واقعی آن کشور است. پیش فروش سکه به صورت علی الحساب به معنی عدم ثبات ارزش پول ملی است و معنی آن این است که پول ملی کاهش پیدا خواهد کرد.

علی از تهران

پول اضافی: برای دریافت خودرو «پراید» به نمایندگی سایپا مراجعه کردیم، علاوه بر پولی که برای دعوتنامه آمده بود حدود یک میلیون و 200هزار تومان اضافه بابت دزدگیر و تودوزی با تعهد نامه از ما گرفتند. می خواستم از آنها تشکر کنم که بابت رفاه حال مشتریان این کارها را انجام می دهند!

یک شهروند

نه کاملاویژه: خط ویژه محل رفت و آمد اتوبوس های شرکت واحد است ولی متاسفانه برخی از ماموران راهنمایی و رانندگی با این موضوع سلیقه ای برخورد می کنند. به عنوان نمونه اتوبوس های تندرو بی آر تی که از چهارراه سر سبز به پایانه خاوران مسافران را به مقصد می رسانند، به محض اینکه به ایستگاه خیابان پیروزی می رسند با ازدحام خودروها در خط ویژه مواجه می شوند به دلیل اینکه ماموران راهنمایی و رانندگی رانندگان خودروهای غیرویژه را به خطوط ویژه منتقل و به آنها اجازه عبور از این خط را می دهند. برخی از رانندگان این خط هم به این موضوع اعتراض دارند. امیدواریم با چاپ این مطلب مسوولان راهنمایی و رانندگی منطقه هرچه زودتر به این موضوع رسیدگی کنند و از اتلاف وقت مسافران که با تاخیر به مقصد می رسند، پیشگیری کنند.

یک شهروند