آرشیو سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۱۶۸۲
اقتصادی
۵

پرسه

توزیع کالاهای تنظیم بازار از 10 اسفند

فارس: مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مصرف کارکنان دولت از توزیع کالاهای اساسی با نرخ مصوب از 10اسفند ماه در 900 فروشگاه خبر داد. «بهمن عبدالهی» با اشاره به وضعیت بازار شب عید اظهار داشت: این موضوع در قالب ستاد تنظیم بازار انجام خواهد شد و اتحادیه تعاونی های مصرف نیز در این راستا فعالیت خواهند داشت. وی ادامه داد: کالاهایی از جمله گوشت، مرغ، برنج، روغن و آجیل شب عید به نرخ تعاونی و دولتی در تمامی فروشگاه های مصرف توزیع خواهد شد. مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مصرف کارکنان دولت با بیان اینکه این طرح از

10 اسفند سال جاری برای شب عید شروع خواهد شد، گفت: این کالاها با نرخ مصوب در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت. این فعال تعاونی ها تاکید کرد: مرغ، گوشت و پسته براساس قیمت ستاد تنظیم بازار در فروشگاه ها عرضه خواهد شد و بقیه کالاها نیز به قیمت تعاونی توزیع می شود.

قیمت سهام، زمین خورد

ایلنا: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران دیروز به نیمه 37هزار واحد رسیده است. در بازار روز گذشته بورس تهران قیمت سهام شرکت ها به شدت کاهش پیدا کرد. شرکت های مطرح در گروه فلزی و پتروشیمی با بیشترین صف فروش مواجه شده و باعث افت 1/3درصدی شاخص قبل از پایان معاملات شدند تا جایی که شاخص کل به عدد 37هزار و 429 واحدی بازگشت.

قیمت گذاری خودرو به شورای رقابت سپرده شد

مهر: وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه من هم منتظر اعلام قیمت های جدید خودرو هستم، اعلام کرد: براساس توافق صورت گرفته، ضابطه گذاری برای قیمت گذاری خودرو به شورای رقابت و اعمال این قیمت گذاری به سازمان حمایت واگذار شد. مهدی غضنفری با اشاره به ورود شورای رقابت به قیمت گذاری خودرو گفت: هر دو دستگاه یعنی شورای رقابت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در تعامل با یکدیگر قیمت گذاری خودرو را پیش خواهند برد و سازمان حمایت جلسات مرتبی را در این زمینه با شورا دارد. وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سوالی افزود: براساس توافقات صورت گرفته، ضابطه گذاری برای قیمت گذاری خودرو به شورای رقابت واگذار شده اما اعمال این قیمت گذاری به عهده سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است.