آرشیو سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۱۰۸۱
ورزش
۸

آنالیز رئال مادرید قبل از بازی با بارسا

بازگشت 30 دقیقه ای با درخشش کریستیانو و اوزیل

مورینیو ترکیب اولیه خود در ریازور را بدون کریستیانو و اوزیل چیده بود. مودریچ و اسین پشت سر کاکا در ترکیب قرار گرفته بودند که این ساختار اصلاجواب نداد. دپور بازی را با والرون به دست گرفته بود. رئال مادرید در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت و چشم امید به حرکات کاکا بسته بود. کل نیمه اول رئال را می توان به 5 حرکت و یک شوت به دروازه حریف خلاصه کرد. دپور اما با والرون که 39 پاس سالم، 7 پاس اشتباه و 8 توپ لو دادن داشت، شب خوبی را پشت سر گذاشت. اما ورود کریستیانو، اوزیل و خدیرا وضع را عوض کرد. اوزیل در نیم ساعت 32 پاس سالم و 5 پاس اشتباه داد و کریستیانو نا آماده بود. کاکا با حضور این دو کاملابهتر شد تا رئال با 12 شوت در نیمه دوم نتیجه را برگرداند.

په په: باید مقابل بارسا مثل یک تیم باشیم

په په درباره زندگی شخصی خود و 2 بازی پیش رو با بارسلونا با بی وین مصاحبه کرد. واران: «یک بچه فوق العاده متواضع است که توانایی های بسیاری دارد. این فرصت را داشتم تا در آغاز فصل بگویم که در عرض 2 سال تبدیل به یکی از بهترین دفاع وسط های جهان می شود. با تواضع و اشتیاق به یادگیری کارش را انجام داد. او جای خیلی زیادی برای پیشرفت دارد و این یک تجربه بزرگ برایش خواهد بود». بازی کوپا با بارسا: «باید مثل یک تیم باشیم، مثل کاری که در هر بازی برایش تلاش می کنیم. اگر همین گونه بازی کنیم، شانس زیادی برای صعود داریم و فرصت های صعود ما افزایش خواهد یافت. باید به سبکمان پایبند باشیم و کاری را انجام دهیم که مربی می خواهد».

ایگوآین، تردید ناپذیر

در روزهایی که بحث درباره خرید مهاجم زیاد است (آگوئرو و فالکائو گزینه های محبوب هواداران هستند) نباید فراموش کرد در همین ترکیب فعلی هم 2 مهاجم وجود دارند که سال گذشته روی هم 60 گل زدند (ایگوآین و بنزما). بی تردید این فصل عملکرد هر دویشان افت کرده است اما ال پیپیتا گزینه ای است که همیشه برای شب های بزرگ فصل می تواند یک گزینه باشد: نیوکمپ و اولدترافورد. بازیکن آرژانتینی دچار مصدومیتی شد که او را از میادین دور کرد و اضافه وزن باعث شد نتواند به روندش ادامه دهد. او از یک پسربچه 18 ساله حالاتبدیل به مردی شده که می تواند قهرمانی زودهنگام را در لالیگا با گلش به ارمغان بیاورد.