آرشیو پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۲۶۲۹
حوادث
۱۴

فرمانده نیروی انتظامی:سال 91، امن ترین سال پس از انقلاب است

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه با وجود همه تهدیدها و جنگ روانی از سوی دشمن، باز هم کشور از امنیت بالایی برخوردار است و مرزها استحکام کامل دارند، گفت: گمان می کردیم که زمانی آستانه تحمل مردم به پایان برسد و شاید با حکومت همراهی نکنند، زیرا کاملاتحت فشار و تهدید قرار دارند، اما مردم نشان دادند که از آگاهی برخوردارند. سردار احمدی مقدم همچنین افزود: طبق نظرسنجی هایی که انجام شد، بیش از 85 درصد مردم فشار و خطر را متوجه دشمنان می دانند، دشمن تلاش کرد با فشارهای اقتصادی در کشور ناآرامی ایجاد کند، اما این بار توفیق نداشت که با ایجاد این فشارها در کشور تاثیرگذار باشد. سال 91 امن ترین سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده و امروز نقطه یی در کشور وجود ندارد که برای سرمایه گذاری امنیت نداشته باشد. با بیان اینکه استقلال حقیقی این است که انسان خود بتواند تصمیم گیری کند، گفت: استقلال حقیقی این است که اهداف و آرمان ها تحت هیچ گونه فشاری از بین نرود.

مرزها استحکام کامل دارد

سردار احمدی مقدم در رابطه با استحکام مرزهای کشور گفت: مرزها استحکام کامل دارند و برای کاهش ورود مشروبات الکلی، سلاح و کالاگام های بلندی برداشته شده است. فرمانده نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی در کشور بسیار خوب است و دشمن حتی اگر غافلگیری کند، در زمان کوتاهی توطئه ها ناکام می شود.

کاهش 38 درصدی ناآرامی ها درون کشور

سردار احمدی مقدم با اشاره به کاهش ناآرامی ها در کشور گفت: ناآرامی ها و مسائل صنفی درون کشور 38 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است و دشمن کاملامایوس شده است. فرمانده نیروی انتظامی در رابطه با کاهش تصادفات در امسال نیز گفت: با اینکه در سال های اخیر تعداد وسایل حمل و نقل کشور چهار برابر افزایش یافته، اما میزان تصادفات سال 91 نزدیک به آمار تصادفات سال 77 است.

احمدی مقدم افزود: خوزستان جایی است که دندان طمع دشمنان در آن کشیده شد و باید در مقابل ایثارگری هایی که در این استان اتفاق افتاد، سر تعظیم فرو آورد.

هزاران شهید و جانباز سرمایه های این کشور هستند و خوزستان کربلای ایران است و حال و هوای این استان قابل توصیف نیست.