آرشیو پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۲۶۲۹
حوادث
۱۴

باز هم گودبرداری غیراصولی و مرگ دو شهروند

در خیابان خاوران رخ داد

اعتماد|گودبرداری غیراصولی ساختمان سه طبقه یی در خیابان خاوران تهران مرگ دو شهروند را رقم زد. دختر 15 ساله و مرد 40 ساله که در این حادثه جان خود را از دست دادند تنها قربانیان این حادثه بودند و پنج نفر دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند.

خراب شدن آوار بر سر 7 شهروند

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره جزییات این حادثه به «اعتماد» گفت: ساعت دو بامداد دیروز ساختمانی سه طبقه که در مجاورت یک گودبرداری قرار داشت به طور ناگهانی فروریخت. وی افزود: هفت نفر از ساکنان این ساختمان سه واحدی زیر آوار گرفتار شده بودند که آتش نشانان پس از ایمن سازی محل، اقدام به خارج کردن آنها از زیر خروارها خاک کردند. امدادگران اورژانس پس از معاینه این هفت نفر مرگ دو نفر از آنها را تایید کردند و پنج نفر دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند. به گزارش «اعتماد» در ماه های اخیر هم گود برداری های غیر اصولی در ساختمان ها باعث مرگ و مصدوم شدن بسیاری از شهروندان تهرانی شده است.

هنوز 38 روز از مرگ سمیرا که در سانحه گودبرداری که در سمت راست منزل مسکونی شان در حال اجرا بود جان خود را از دست داد نگذشته بود که حادثه گودبرداری این بار در منطقه خاوران تهران جان یک دختر 15 ساله و یک مرد 40 ساله را گرفته است.

سمیرا که در منطقه شهران جان خود را از دست داده بود در حالی فوت شد که باردار بود.