آرشیو شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۲۶۳۰
سیاست
۲

نقل قول

محسن رضایی: کشور چین با بیش از یک میلیارد و 300 میلیون نفر جمعیت در بخش های مختلف توانسته است خود را به جهانیان اثبات کند، اما هوش و ذکاوت جوانان ایرانی براساس تحقیقات انجام شده، بیش از دو برابر چینی هاست.

محسنی اژه یی: کشورهای مدعی مبارزه با فساد، «خاوری» را تحویل دهند.

حبیب الله عسگراولادی: بی تردید فتنه گران در انتخابات آینده جایی ندارند اما اصلاح طلبان یک ضلع جدی رقابت ها هستند به شرط آنکه موضع خود را با فتنه انگیزان جهانی روشن کنند.

یحیی زاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: در شرایط فعلی بازار اخلاقا، شرعا و وجدانا حرص و ولع برای خرید جایز نیست.

علیرضا زاکانی، نماینده تهران: به نظر من آقای خاتمی که نه اما آقای هاشمی هم علاقه مند هست در انتخابات شرکت کنند ولی باز هم معتقدم که خیرخواهی برای آقای هاشمی این خواهد بود که ایشان نیاید و گرنه یک شکست مجددی را و تلخ تر از گذشته تجربه خواهد کرد.

محمد علی محققی، عضو هیات بورد جامعه جراحی کشور: هیچ نهادی از نهادهای قانونی کشور هیچ دخالتی در این دوره از انتخابات نداشته است.

سیدعلی محمد بزرگواری،نماینده حامی احمدی نژاد: دوران آقای خاتمی بهترین برخوردها را با نمایندگان از حیث احترام گذاشتن به شان مجلس شاهد بودیم اما در دوران آقای احمدی نژاد بدترین برخوردها با مجلس به ویژه نمایندگان اصولگرا صورت گرفت.

محمد جعفر منتظری، رییس دادگاه ویژه روحانیت: طبق روال پرونده ها در دادسرا تکمیل می شود و بعد به دادگاه ارسال می شود اما پرونده حمید رسایی هنوز به دادگاه ویژه روحانیت ارسال نشده است.