آرشیو یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۵۳۱۳
دین و اندیشه
۱۲

اخبار پایداری

آیت الله نوری همدانی: اردوهای راهیان نور پاساری از میراث فرهنگی دفاع مقدس است

حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار محمدجواد زاده کمند، رئیس ستاد راهیان نور ناجا و شورای سیاستگذاری ستاد راهیان نور کشور، مناطق عملیاتی جنگ را جزو میراث فرهنگی ما دانست و گفت: با برگزاری اردوهای راهیان نور می توان این آثار فرهنگی را به دیگران انتقال داد و از آن پاسداری کرد. کار مسئولان و اعضای ستاد راهیان نور بسیار مفید و مقدس است، همه رسالت ها و پیام ها که از جانب خداوند به بشریت القا شده برای این است که انسان ها خوب زندگی کنند و خوب بمیرند. پیام اول دین، آموزش زندگی صحیح در همه ابعاد است، اسلام به دنبال خوب زندگی کردن و خوب مردن انسان است. بهترین روش از دنیا رفتن شهادت در راه خداوند است. شهادت آن قدر ارزش دارد که منتهای آرزوی ائمه(ع) و انسان های کامل است.

برگزار ی کنگره شهدای یزد در دانشگاه امام حسین(ع) تهران

کنگره چهارمین شهید محراب،سرداران و 4000 شهید استان یزد، روز 14 اسفندماه جاری در دانشگاه امام حسین(ع) تهران برگزار می شود.

امسال 3300 دانشجوی چهار محال و بختیاری به مناطق عملیاتی سفر می کنند

فریدون طاهری، مسئول بسیج دانشجویی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) از اعزام 3300 دانشجو به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد.

وی یادآور شد: اعزام این دانشجویان از روز 14 اسفندماه آغاز می شود.

نشست مطبوعاتی کنگره ملی 7000 شهیده

نشست مطبوعاتی کنگره ملی 7 هزار شهیده زن کشور امروز از ساعت 10 صبح در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی 13 آبان برپا می شود. سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور و سه نفر از زنان ایثارگر و جانباز در این نشست حضور خواهند داشت.