آرشیو سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۵۳۱۵
ورزشی
۲۵

ورزش ایران

پیکان و متین، میزبان سومین مسابقه پلی آف والیبال شدند

شورای تامین استان تهران میزبانی سومین مسابقه از مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال را به تیم های پیکان و متین سپرد. باتوجه به حساسیت بالای مسابقات مرحله پلی آف لیگ برتر و اتفاقات رخ داده در دیدارهای قبلی تیم های راه یافته به این مرحله، فدراسیون والیبال تصمیم گرفت که مسابقات سوم پلی آف در سالن دوازده هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شود. اعتراض مسئولان دو باشگاه و حتی تهدید به کناره گیری آنها از حضور در ادامه رقابت ها باعث شد تا مسئولان فدراسیون قدری از موضع خود کوتاه بیایند و تصمیم گیری در این زمینه را به عهده شورای تامین استان تهران بگذارند.

شهسواری مقام اول رقابت های انتخابی تیم ملی

ندا شهسواری در روز نخست رقابت های انتخابی تیم ملی پینگ پنگ بانوان که دیروز پایان یافت، با کسب 18 امتیاز و بدون شکست اول شد. در این دور از رقابت ها محجوبه عمرانی، مریم صامت و پریسا صمدی در رتبه های دوم تا چهارم قرار گرفتند. دور دوم این رقابت ها امروز و فردا برگزار می شود تا نفرات برتر اعزامی به رقابت های جهانی فرانسه مشخص شود.

جام باشگاه های واترپلو آسیا باز به تعویق افتاد

رقابت های جام باشگاه های واترپلو آسیا باز به تعویق افتاد. این رقابت ها که به درخواست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران قرار بود 19 تا 23 اسفندماه برگزار شود بنا به درخواست کشور کویت، میزبان رقابت ها به اول تا چهارم اردیبهشت ماه موکول شد.