آرشیو شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۲۶۳۶
اقتصادی
۴

بدون تیتر

نظارت تصویری 380 دوربین بر جاده ها در نوروز| داریوش امانی، مدیر مرکز مدیریت راه ها با بیان اینکه 380 دوربین نظارت تصویری و 950 تردد شمار آنلاین، اطلاعات جاده یی را در اختیار این مرکز قرار می دهند، محدودیت های ترافیکی جاده ها و خودرو ها را برای ایام نوروز امسال، اعلام کرد. طرح نوروزی ترافیکی امسال از 24 اسفند ماه آغاز می شود و تا 15 فروردین 1392 ادامه دارد.

لایحه 45 هزار میلیارد تومانی| محمدعلی عبدالله زاده، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: لایحه سه دوازدهم بودجه پیشنهادی دولت به حجم 45 هزار میلیارد تومان از روز شنبه در این کمیسیون بررسی می شود. این لایحه که پیشنهاد دولت برای اداره کشور در سه ماه اول سال 92 است، از روز شنبه در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی می شود و فکر می کنم، تا 10 روز آینده پایان سال تصویب آن به پایان برسد.

رد حذف جریمه از قرارداد خط لوله صلح| رستم قاسمی، وزیر نفت گفت: مباحث قرارداد خط لوله صلح به اتمام رسیده و تمام توافقات صورت گرفته با پاکستان مانند گذشته است و هیچ تغییری در مفاد قرار داد ایجاد نشده است. اکنون مباحث قراردادی خط لوله صلح بین ایران و پاکستان به اتمام رسیده و کار وارد فاز عملیاتی شده است.

دلایل استقبال از واردات شمش طلا| عباس معمارنژاد، رییس کل گمرک ایران ضمن اعلام دلایل استقبال از واردات شمش طلابه کشور، از ارسال پرونده های مشکوک به جرم پولشویی در حوزه تجارت خارجی توسط این دستگاه به مرکز مبارزه با جرم پولشویی در وزارت اقتصاد خبرداد.

مفتح، رییس ستاد نوروزی تنظیم بازار شد| مهدی غضنفری، وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمی «محمدصادق مفتح»، قائم مقام اجرایی وزارتخانه را به سمت رییس ستاد نوروزی تنظیم بازار منصوب کرد.