آرشیو یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۵۳۱۹
شوک امروز
۲۳

دیدار پدر و دختر پس از 24 سال دوری

گروه شوک: مرد بی خانمانی که سال ها از همسر و بچه هایش دور بود، توانست پس از 24 سال، دخترش را به وسیله اینترنت پیدا کند.

جیمی فرانسیس این پدر 74 ساله امریکایی، چهارشنبه گذشته دختر خود ناتالی کالژ را در سایت اینترنتی اسکایپ شناسایی کرد و خبرنگاران دیدار این پدر و دختر را بسیار هیجان انگیز توصیف کرده اند.جیمی فرانسیس 24 سال پیش با ترک خانواده اش، زندگی خود را در خیابان های لاس وگاس می گذراند و بی خانمان بود.

این پدر 74 ساله به خبرنگاران گفت: وارد رستورانی شدم تا برای خود غذایی تهیه کنم. هنگام خوردن قهوه، زن و شوهری که صاحب رستوران بودند دلشان به حالم سوخت و از من خواستند تا داستان زندگی خود را برای آنها تعریف کنم. هنگامی که آنها متوجه شدند جدایی از اعضای خانواده ام مرا بی خانمان کرده است به من قول دادند به وسیله اینترنت دختر گمشده ام را بیابند. آنها من را به خانه شان دعوت کردند و در کمال مهربانی توانستند دخترم ناتالی را پس از گذشت 24 سال پیدا کنند.لحظه ای که در اینترنت دخترم را دیدم به حدی هیجان زده و شرمنده شده بودم که تنها با گذاشتن دستهایم روی چشمان خود به دخترم گفتم که چقدر دوستش دارم و از دیدنش خوشحال هستم.

دخترم ناتالی نیز به من گفت که سال هاست در جست وجوی من بوده و برای دیدنم لحظه شماری می کرده است.جیمی اضافه کرد: محبتی که این زوج به من کردند غیرقابل توصیف است.من و دخترم بشدت گریه می کردیم، اما پس از لحظاتی گریه هایمان تبدیل به خنده شد.جیم اسنایدر و همسرش؛ «صاحبان رستوران» نیز می گویند بسیار خوشحالند که توانسته اند به یک بی خانمان کمک کنند تا اعضای خانواده اش را پیدا کند.