آرشیو یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۵۳۱۹
شوک امروز
۲۳

شنیده های شوک

شوک اول این که؛

چند هفته ای است که یک برنامه کاملا سفارشی تلویزیونی در یکی از شبکه های تلویزیونی شروع به کار کرده است که به طور مستقیم به تبلیغ برنامه های یکی از باشگاه های متمول می پردازد.

این برنامه که از همان نخستین برنامه، به حمایت آشکار از این تیم پرداخته است، حتی دکور برنامه را نیز به رنگ پیراهن این تیم طراحی کرده و جالب تر آن که تهیه کنندگان آن، پرچم لوگوی این تیم را نیز روی میز مجری این برنامه قرار داده اند. آن ها که به اصطلاح سعی دارند نشان دهند که برنامه شان به حمایت و پشتیبانی از تمامی باشگاه ها می پردازد، اما عملا تاکنون تنها به حمایت از مواضع باشگاه متمول پایتخت پرداخته است. جالب تر آن که مجری این برنامه حتی در بحث های داوری مربوط به مسابقات این تیم نیز اظهار نظر می کند. به نظر می رسد که بعد از اتمام قرارداد این باشگاه با مسئولان رادیو آنها تصمیم به برقراری یک برنامه تلویزیونی اختصاصی گرفته اند و به همین دلیل با وجود هزینه های سنگین مالی، اقدام به تهیه و پخش هفتگی این برنامه کرده اند.

شوک دیگر اینکه؛

شنیده ایم که در روزهای گذشته کنسرتی سنتی با موسیقی راک در پایتخت برگزار شده! بله، درست خوانده اید. این کنسرت سنتی که توسط یک خواننده معروف برگزار شده، در میانه های راه به کنسرت راک تبدیل شد و خواننده، به نوعی قصد داشت که سبک سنتی و راک را با هم ادغام کند که البته این مساله با استقبال حاضران مواجه نشد و بی میلی آنها و هو و سوت های ممتدشان باعث شد که این خواننده مبتکر، از سبک جدیدش بگذرد و در ادامه راه به سبک سابقش بپردازد.او همچنین بعد از اتمام کنسرت نیز حاضر نشد به سوالات حاضران در مورد کار عجیبش پاسخ دهد و بلافاصله سالن را ترک کرد و تاکنون نیز مصاحبه ای در این مورد انجام نداده است.البته شنیده ایم که این خواننده می خواهد در آینده نزدیک در چند ترانه، اشعار حافظ را با سبک راک اجرا کند و شاید هم آلبومی از این سبک به دست هوادارانش برساند.