آرشیو دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۲۶۳۸
سیاسی
۷

محمدرضا تابش:خواستار کاهش فشار بر اصلاح طلبان هستیم

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: ما خواستار اجرای کامل قانون اساسی، رفع محرومیت های نخبگان، اجازه فعالیت اعضا و صنف ها و کاهش فشار مستقیم و غیرمستقیم بر اصلاح طلبان هستیم.

محمدرضا تابش افزود: به صراحت اعلام می کنم مسوولیت هرآنچه در انتخابات آتی به واسطه محروم کردن مردم از اعمال حق حاکمیت خویش توسط هر مسوول و غیر مسوولی که سخن نابجا بگوید و اظهارنظر نسنجیده یی داشته باشد و حرف ها و اظهارات خویش را عین صواب و سلیقه تنگ نظرانه خود را حق مطلق می داند و از موضع نظام حرف می زند، بر عهده همین افراد است.

تابش اضافه کرد: افراد و جریان هایی بودند که حداقل از هشت سال پیش علائم بیماری های کنونی را که حصر و محرومیت کشور از اندیشه و تجربه بخش مهمی از نیروهای کارآمد بود می دیدند. لذا امروز باید فضایی فراهم شود که از دانش، تجربه و دلسوزی آنها استفاده شود.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان مهم ترین خطر و فتنه را آن می دانند که دایره انتخاب مردم تنگ شده و امکان مشارکت حداکثری آنان کاهش یابد. لذا عمل صالح را در زمان فعلی آن می دانند که همه امکانات و مشارکت حداکثری و از جمله حضور همه سلیقه های درون نظام با کاندیدای حداکثری آنها فراهم شود.