آرشیو یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۵۷
سیاسی
۲

می مانیم تا شما هستید

تصور ماندن در شرایط سخت اقتصادی برای مطبوعات در سال 91 گاه دور از ذهن می نمود؛ چنانچه برخی مطبوعات در این سال به دلیل فشارهای یاد شده، یا مجبور به کاهش صفحات خود شدند یا به محاق تعطیلی رفتند؛ ما اما در کنار شما ماندیم و با همه سختی ها، این ماندن را گرچه تجربه دشواری بود ادامه دادیم.

اینک ناگزیر به افزایش قیمت روزنامه هستیم؛ با افزایش اندک که البته تنها بخشی از هزینه ها را جبران می کند و نه همه آن را. با این وصف، روزنامه از امروز در سراسر کشور با قیمت 300 تومان برای هر نسخه عرضه می شود و بر پیشخوان مطبوعات خواهد نشست.

بحث های کارشناسی درباره افزایش قیمت هر نسخه تا هزار تومان شاید چندان راه به جایی نبرد؛ اما تلاش برای درآمدزایی از مجاری دیگر، سبب شد تا بخش اعظم افزایش هزینه ها را تاحد ممکن خودمان متحمل شویم.

بی تردید، رسانه دو سرمایه اصلی را هرگز نباید از کف دهد: سرمایه اعتماد خوانندگان صمیمی و مهربان خود و همراهی ایشان و سرمایه محتوایی و همه عزیزانی که در کار تولید و در عرصه رسانه می کوشند. بنابراین جا دارد تا همین جا از فرصت استفاده کرده و دست یکایک خوانندگان فهیم جام جم و همکاران روزنامه نگار، فنی، شهرستان ها، آگهی ها، اداری و بویژه سازمان گسترده چاپ و توزیع را به گرمی بفشاریم و از محبت و همراهی ایشان در دوره سخت گذار برای ادامه راه پیش رو، سپاسگزاری کنیم.