آرشیو یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۱۶۹۸
جامعه
۶

خبر

«عیدانه دارو» برای بیماران خاص

ایسنا: سرپرست دفتر کل نظارت بر ارزیابی دارو و موادمخدر سازمان غذا و دارو از تخصیص سهمیه عیدانه دارو به بیماران خاص خبر داد و گفت: بر این اساس سهمیه دارویی بیماران خاص در فروردین نسبت به اسفندماه 20درصد افزایش یافته است.

ثبت بیش از 7000 متخصص ایرانی مقیم آمریکا

ایلنا: بیش از هفت هزار استاد و متخصص برجسته ایرانی فعال در دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی آمریکا از سوی شورایعالی امور ایرانیان خارج از کشور شناسایی و ثبت شده است.

بازرسی تیم های عفاف حجاب از تاسیسات گردشگری تهران

«مجید نوروزبیگی» مشاور مدیرکل و رییس اداره حراست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران خبر داد: همزمان با آغاز سفر های نوروزی با اجرای (طرح آینه رفتار) تیم های بازرسی عفاف حجاب و ناظران معاونت گردشگری به صورت مشترک از موسسات و تاسیسات گردشگری استان تهران بازدید خواهند کرد.

هیچ یک از فرودگاه های بین المللی استاندارد نیستند

دبیرخانه دومین کنفرانس استانداردسازی در صنعت گردشگری و صنایع وابسته فعالیت خود را آغاز و در ابتدای راه خبرهایی از عدم مطابقت فرودگاه های بین المللی با استانداردهای بین المللی و معنا نداشتن ستاره های هتل های ایران در سطح بین الملل منتشر کرد. 9اسفند ماه سال جاری نخستین کنفرانس استانداردسازی در صنعت گردشگری و صنایع وابسته با همکاری بخش خصوصی در سالن بین المللی رایزن برگزار شد.محمدرضا کاشانی پور «دبیر کل کنفرانس استانداردسازی گردشگری و صنایع وابسته در یک نشست خبری» از آغاز فعالیت دبیرخانه دومین کنفرانس استانداردسازی در صنعت گردشگری و صنایع وابسته خبر داد و گفت: «پس از انجام مطالعات بسیار که بیش از دو سال زمان برد، با توجه به ضعف هایی که در حوزه استانداردسازی گردشگری وجود دارد، کنفرانس استانداردسازی در صنعت گردشگری و صنایع وابسته را برگزار کردیم. در این راستا قصد بر آن است که در مهرماه سال آینده و در هفته گردشگری، دومین کنفرانس استانداردسازی در صنعت گردشگری و صنایع وابسته را برگزار کنیم.