آرشیو یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱، شماره ۳۶۵۷
ویژه نوروز
۹

حافظ خوانی ژاله علو در ویژه برنامه سال تحویل شبکه 3

ویژه برنامه سال تحویل شبکه سه با اجرای سیدعلی ضیا، محمدرضا حسینیان، نجم الدین شریعتی و مسعود روشن پژوه روز چهارشنبه سی ام اسفند از ساعت 8 تا 16 پخش می شود.

فضل الله شریعت پناهی، مدیر گروه اجتماعی شبکه سه درباره ویژه برنامه تحویل سال به جام جم گفت: این برنامه از ساعت 8 شروع می شود و تا ساعت 16 ادامه خواهد داشت. مجری اصلی برنامه سیدعلی ضیا است. محمدرضا حسینیان در مشهد مستقر است و نجم الدین شریعتی و مسعود روشن پژوه هم اجرای بخش هایی از برنامه را به عهده دارند.

وی افزود: در این برنامه با خانواده شهدای هسته ای همچون شهید علی محمدی گفت وگو می شود. علاوه بر آن، یک جانباز و پدر شهید هم در برنامه حضور دارند و علی اکبر ولایتی هم به مدت ده دقیقه درباره نوروز صحبت می کند.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه با اشاره به ترانه های برنامه گفت: فریدون آسرایی، محمد علیزاده و سیدعلی حسینی قطعاتی را به صورت زنده اجرا می کنند. پخش نماآهنگ هایی از خوانندگانی همچون بابک جهانبخش، رحیم شهریاری، مسعود امامی، آرش قنادی و حمید عسگری از دیگر بخش های ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه است. شریعت پناهی ادامه داد: تبریک نوروزی و بیان خاطرات از سوی هنرمندانی همچون فرامرز قریبیان، شهرام حقیقت دوست و مصطفی زمانی، بخش دیگری از ویژه برنامه را به خود اختصاص می دهد.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه گفت: ما لیگ فوتبال دستی میان ورزشکاران و هنرمندان را برگزار کردیم که در ویژه برنامه سال تحویل پخش می کنیم. ژاله علو در بخشی از برنامه حافظ خوانی دارد. همچنین نماآهنگ هایی درباره امام رضا(ع) پخش می کنیم. شریعت پناهی افزود: مریلازارعی و مهراوه شریفی نیا با بچه هایی که به دلیل نبود ایمنی بخاری مدرسه شین آباد دچار سوختگی شدند، گفت وگو کرده اند که پخش خواهد شد.