آرشیو شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۲، شماره ۳۶۵۹
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

مرور آثار جورج کلونی در شبکه نمایش

شبکه نمایش تلویزیون این هفته در بخش بررسی کارنامه یک بازیگر، فیلم هایی از جورج کلونی را نمایش می دهد.

در بخش مرور آثار بازیگران در روزهای شنبه و یکشنبه، فیلم های خارج از دید و بخوان و بسوزان با بازی جورج کلونی از شبکه نمایش پخش می شود.

فیلم خارج از دید توسط استیون سودربرگ کارگردانی و براساس داستانی به همین نام و به نویسندگی المور لئونارد ساخته شده است. جنیفر لوپز در نقش کارن سیسکو و جورج کلونی در نقش جک فولی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم سرآغاز همکاری های متعدد بین سودربرگ و جورج کلونی شد. فیلم های ماموریت آخر، طوفان کامل و سولاریس را نیز می توانید در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ساعت 21 از این شبکه شاهد باشید.

سولاریس فیلمی عملی، تخیلی ساخته استیون سودربرگ با موضوعی فلسفی و محصول سال 2002 است. این فیلم آمیزه ای از یک داستان و عرضه ای جدید از فیلمی روسی با همین نام ساخت آندری تارکوفسکی در سال 1972 است. فیلم های دوازده یار اوشن و مایکل کلایتون نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه در جدول پخش شبکه نمایش گنجانده شده است. دوازده یار اوشن فیلمی به کارگردانی استیون سودربرگ محصول سال 2004 آمریکاست. این فیلم دومین فیلم از سری فیلم های اوشن است که از بازیگران اصلی آن می توان به جورج کلونی، برد پیت، مت دیمون، اندی گارسیا، کاترین زتا جونز، جولیا رابرتز و الیوت گولد اشاره کرد.

کلونی به دفعات نامزد و برنده جایزه های اسکار، امی، گلدن گلوب و بافتا شده است.