آرشیو شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۲، شماره ۳۶۵۹
فرهنگ و هنر
۵

«بابانظر» و «نورالدین» در میان پر فروش های فروردین سال 92

با انتشار فهرست کتاب های پرفروش شهر کتاب مرکزی در نیمه اول فروردین امسال، می توان عناوینی چون «بابانظر»، «نورالدین پسر ایران»، «فیزیک ناممکن ها»، «بچه های جینگیلی» و... را در این فهرست دید.

به گزارش مهر، فروشگاه مرکزی شهر کتاب فهرست کتاب های پرفروش های خود را از روز اول تا پانزدهم فروردین امسال منتشر کرده است که بر این اساس عناوینی چون «بابانظر»، «پایی که جا ماند»، «نورالدین پسر ایران»، «فیزیک ناممکن ها»، «بچه های جینگیلی»، «آدم ها روی پل» و «بهترین سال زندگی» در میان پرفروش ها دیده می شود.

در حوزه تاریخ هم کتاب های «ایران بین دو انقلاب»، «تاریخ بیهقی»، «قانون اساسی مشروطه ایران و اصول دموکراسی»، «تاریخ علم غرب (از آغاز دوران روشنگری تا دوران معاصر)» و «تصاویر و نمادها» فروش خوبی داشته اند. در بخش داستان هم نام کتاب هایی چون «کافه پیانو»، «اتحادیه ابلهان»، «ناتور دشت»، «خداحافظ گاری کوپر» و «تنهایی پرهیاهو» دیده می شود. کتاب های پرفروش مخاطبان کودک نیز «دورا به مدرسه می رود(ماجراهای دورا و آموزش زبان انگلیسی)»، «لسلی والدس»، «بارون»، «بچه های جینگیلی»، «مجموعه 48 لالایی برای 4 فصل» و «دکتر دسوتو» بوده اند. در حوزه کتاب های گروه سنی نوجوان هم، عناوینی چون «داستان بی پایان»، «حکایت های فلسفی»، «شگفت زده»، «عاشقانه های یونس در شکم ماهی» و «هزار نکته باریک تر از مو» به چشم می خورد.