آرشیو شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۲، شماره ۳۶۵۹
حوادث
۱۹

دستگیری آدم رباهای یک میلیاردی در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری آدم رباهای یک میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش مهر، سردار سیروس سجادیان گفت: روز نوزدهم اسفندماه سال گذشته پسر پانزده ساله ای زمانی که قصد خروج از مدرسه در خیابان گلدشت معالی آباد را داشت، ربوده شد.

وی عنوان کرد: در پی این حادثه بلافاصله تیم های عملیاتی اداره آگاهی فارس برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان وارد عمل شدند در حالی که تحقیقات در این زمینه آغاز شده بود فردی طی تماس تلفنی با این خانواده اعلام کرد که فرزندشان را ربوده و درخواست یک میلیارد تومان پول کرده است.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در ادامه تحقیقات ماموران پلیس آگاهی استان فارس، هویت آدم ربایان را به دست آورده و دریافتند که در این آدم ربایی چهارمرد جوان و یک زن همدست هستند و سرانجام پس از هماهنگی با مقام قضایی مخفیگاه آدم ربایان شناسایی شد.

سردار سجادیان افزود: ماموران در ادامه برای دستگیری این افراد وارد عمل شده و پس از حضور در محل، یک نفر از آدم ربایان را روز نهم فروردین و بقیه افراد را نیم ساعت بعد دستگیر کردند.

وی با اشاره به این که در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه کلاش و180 فشنگ کشف شد، بیان کرد: در این رابطه چهار مرد جوان و یک زن که همسر سابق یکی از متهمان بوده، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: دو نفر از این آدم ربایان دانشجو و دو نفر از آنها بیکار بوده و سن آنها از 23 تا 28 سال است.

سردار سجادیان با اشاره به این که متهم اصلی این پرونده دارای سه فقره سابقه شرارت است، گفت: تحقیقات از اعضای این باند ادامه دارد.