آرشیو شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۲، شماره ۵۳۳۳
شوک امروز
۲۳

فوتبالیست چاق ستاره شد

گروه شوک: حرکات شگفت انگیز و نمایش یک مرد فوتبالیست چاق با توپ، بسیاری از کاربران اینترنتی را شگفت زده کرده است. اندرو کسپدی به دلیل مهارت های عجیبش در بندر میلفورد پمبروک شایرانگلستان شهرت زیادی به دست آورده است.

اندرو می گوید: مهارت های خود را برای بازی با توپ از سال 2002 زمانی که به عنوان یک ماهیگیر بیکار، کارش را ر ها کرده بود به دست آورده است.

کلیپ ساخته شده از حرکات جالب و تماشایی او حدود 46 ثانیه است که به وسیله یک تلفن همراه گرفته شده است. او در کلیپ خود با استفاده از سر، زانو ها و شانه ها در نزدیکی اسکله بندر میلفورد هنرنمایی های خود را انجام داده است. پس از انتشار این فیلم اندرو به دوبی دعوت شده است تا در مسابقات قهرمانی آزاد فوتبال نمایشی شرکت کند. اندرو با وجود 50 سال سن به یکی از ستاره های فوتبالی تبدیل شده و کارشناسان فوتبالی عقیده دارند که او با داشتن سن زیاد و اندامی نامتناسب، یک اعجوبه در دنیای فوتبال محسوب می شود. ساکنان بندر میلفورد می گویند: حدود یک دهه است که اندرو را به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای می شناسند اما فیلم منتشر شده اخیر او شهرتش را جهانی کرده است. اندرو در این ارتباط به خبرنگاران گفت: هر روز حدود 2 ساعت تمرین های خود را در پارکینگ خانه اش انجام می دهد. در حال حاضر از او به عنوان یک ستاره به مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی فوتبال آزاد در دوبی دعوت شده است تا برای شرکت کنندگان هنرنمایی کند.