آرشیو سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲، شماره ۲۶۵۳
جامعه
۱۳

میز خبر

علی محمد شاعری، قائم مقام سازمان محیط زیست گفت: تا زمانی که مصوبه دولت درباره منع شماره گذاری خودروهای فاقد یورو4 پابرجاست و به قوت خود باقی است، پلیس راهور ناجا به وظیفه قانونی خود عمل خواهد کرد و از شماره گذاری خودروها ممانعت می کند.

مرتضی تمدن، استاندار تهران گفت: باید جانمایی پایتخت اداری در پرند نهایی شود، ولی در حال حاضر تفاهم کلی برای انتقال پایتخت اداری استان تهران به شهر جدید پرند است.

مسعود علویان صدر، معاون میراث فرهنگی کشور گفت: برنامه ریزی ها برای ثبت ملی آیین عمامه گذاری طلاب علوم دینی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آغاز شده و به زودی این آیین در مراسمی ثبت ملی خواهد شد.

سعید احمدی شهرکی، رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران از آمادگی این ستاد برای ثبت نام از سه هزار نفر نامزد انتخاباتی در حوزه شهرستان های تهران، ری و شمیرانات خبر داد.

محمود احمدی نژاد در حکمی به پیشنهاد وزیر جهادکشاورزی، سیدسبحانعلی علوی را به عنوان رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور منصوب کرد.

مهرداد بائوج لاهوتی، نایب رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته یی در کمیسیون عمران در هفته جاری برای بررسی طرح کاهش آلودگی هوا خبر داد و گفت: این هفته کمیته یی برای بررسی زوایای مختلف موضوع کاهش آلودگی هوا در کمیسیون عمران مجلس تشکیل می شود.

ابراهیم سحرخیز، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش از باطل شدن مجوز مدارس غیرهوشمند نمونه دولتی و هیات امنایی خبر داد و گفت: هشدارهای لازم برای هوشمندسازی مدارس نمونه دولتی به مدیران این مدارس داده شده است و در صورتیکه تا پایان سال تحصیلی این مدارس هوشمند نشود، مجوزهای مدارس نمونه دولتی باطل شده و این مدارس به صورت مدارس عادی ادامه فعالیت می دهند.