آرشیو سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲، شماره ۵۳۴۱
ورزشی
۲۵

ورزش جهان

باشگاه های ثروتمند اروپا از نگاه فوربس

مجله اقتصادی فوربس در گزارشی تازه ثروتمندترین باشگاه های حال حاضر فوتبال اروپا از نظر ثروت مالی باشگاه و بازیکنان را اعلام کرد که در آن منچستر یونایتد انگلیس در صدر قرار دارد. در فهرست 20 باشگاهی که این مجله از تیم های اروپایی منتشر کرد، منچسترسیتی با وجود مالکان متمول اماراتی خود در جایگاه 13 قرار دارد. این در حالی است که نامی از پاری سن ژرمن که در دو سال اخیر با خرید چندین و چند ستاره نام آشنا کاملا متحول شده است، به چشم نمی خورد.

خواسته هواداران چلسی از مورینیو

هواداران چلسی در بازی یکشنبه شب تیم شان برابر منچسترسیتی که با شکست و حذف آن ها از جام حذفی فوتبال انگلیس همراه بود، یک بار دیگر خواستار بازگشت خوزه مورینیو به تیم شان شدند. هواداران چلسی در پایان این بازی بار دیگر اعتراض خود را نسبت به حضور رافائل بنیتس در تیم شان نشان دادند. هواداران چلسی که از بدو ورود بنیتس به تیم شان اعتراض خود را نسبت به او اعلام کردند، دیروز در ورزشگاه ویمبلی، بنری را در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: «مورینیو، به خانه ات برگرد!» آن ها از زمان حضور رافائل بنیتس در تیم شان به او «آقای موقت» لقب داده اند.

فروش یادگاری های المپیک 2012

یادگاری های باقی مانده از المپیک 2012 شامل لباس های تیم دوچرخه سواری بریتانیا امضا شده از طرف کریس هوی، دارنده دو مدال طلای المپیک و دیگر یادگاری های خاطره انگیز این رویداد بین المللی قرار است به زودی در جشنواره ای در شهر کاونتری انگلیس به فروش برسد. یکی از مسئولان این جشنواره در گفت وگو با روزنامه میرور گفت: تلاش شده است، هرگونه یادگاری کوچک و بزرگ باقی مانده از المپیک لندن جمع آوری شود تا در این جشنواره برای فروش در معرض دید عموم قرار گیرد.

لئوناردو: بکام می تواند بماند

مدیر فنی تیم فوتبال پاری سن ژرمن گفت: دیوید بکام در صورتی که بخواهد، می تواند به حضور خود در این تیم فرانسوی ادامه دهد. بکام در ماه ژانویه با انعقاد قراردادی 6 ماهه از لس آنجلس گالکسی به پاری سن ژرمن پیوست. لئوناردو با بیان این که این باشگاه تمایل به ادامه همکاری با بکام را دارد، گفت: وقتی من به سن ژرمن آمدم، با نخستین کسی که تماس گرفتم، بکام بود. او در رختکن تیم در حکم یک فرمانده است و بودنش در کنار ما مزیتی است.