آرشیو دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، شماره ۲۸۹۹
بازار دیجیتال
۲۶
نورسیده

MSI به زودی عرضه می کند

کامپیوتر چند منظوره ویژه گیمرها

دنیای اقتصاد- شرکت MSI که به خاطر طراحی و تولید لپ تاپ های تخصصی و کامپیوترهای چند منظوره در بازار شناخته می شود، به تازگی جدیدترین محصول خودش را به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید یک کامپیوتر چندمنظوره یا All-In-One ویژه گیمرها و علاقه مندان بازی های ویدئویی است که با مدل AG2712 به بازار معرفی شده است.

این محصول که برای اولین بار در نمایشگاه سبیت آلمان امسال رونمایی و معرفی شده بود، با هدف کاربران و علاقه مندان بازی های کامپیوتری و ویدئویی طراحی و تولید شده است. این دستگاه از سرعت و گرافیک خوبی برخوردار است و امکانات متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. این محصول مجهز به پردازنده چهار هسته ای Core i7 شرکت Intel بوده و از کارت گرافیکGeForce GTX670MX شرکت Nvidia بهره می برد. این کارت گرافیک از نوع DDR5 با ظرفیت 3 گیگابایت است و به این ترتیب تصاویر را با کیفیت مناسبی برای کاربرانش به نمایش می گذارد. این کامپیوتر چند منظوره مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 8 بوده و نمایشگر تمام لمسی آن امکان دریافت ده نقطه لمسی به صورت همزمان را دارد.

شرکت MSI اعلام کرده که این کامپیوتر چندمنظوره جدیدش را برای تابستان امسال به بازار عرضه می کند، اما هنوز چیزی درباره قیمت عرضه آن را اعلام و منتشر نکرده است.