آرشیو دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، شماره ۲۸۹۹
بازار دیجیتال
۲۵
کلیک

یاهو به زودی بعضی سرویس های خودش را تعطیل می کند

دنیای اقتصاد- همزمان با فصل بهار شرکت یاهو هم سعی دارد نو شود و تغییراتی را در ساختار خودش ایجاد کند. این شرکت به تازگی اعلام کرده است که می خواهد به زودی بعضی از سرویس های خودش را تعطیل کند.

«جی راسیتر» معاون اجرایی یاهو در زمینه سیستم عامل معتقد است: هدف از این تغییرات کاهش سرویس های قدیمی و آزاد شدن توان کافی برای ارائه سرویس ها و خدمات جدید تر است.

به این ترتیب قرار است سرویس هایی مانند تخفیف ها (Yahoo! Deals)، هشدارهای مبتنی بر پیام کوتاه (SMS Alert`s) و برنامه های مسنجر یا ایمیل طراحی شده برای تلفن های معمولی (J2ME) تعطیل شده و انرژی بیشتری برای ساخت محصولاتی بهتر مانند برنامه Yahoo! Mail برای آی پد و تبلت های آندرویدی و همچنین برنامه Yahoo! Weather برای آی فون صرف شود.

بر اساس جدول زمان بندی که یاهو اعلام کرده است، بخش هایی مانند Yahoo! Deals، Yahoo! SMS Alerts، Yahoo! Kids و برنامه های مسنجر یا ایمیل برای تلفن های معمولی را تا پایان ماه میلادی جاری یعنی حدود ده روز دیگر تعطیل خواهد کرد. همچنین این کمپانی نسخه قدیمی ایمیل خود را هم تا کمتر از دو هفته دیگر غیرفعال می کند تا کاربرانی که هنوز از Yahoo! Mail Classic استفاده می کنند، مجبور شوند از نسخه جدید ایمیل یاهو استفاده کنند.