آرشیو سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، شماره ۱۷۱۴
سیاست
۳

پیامک: 30004699

الو شرق 88986838

اصلاح یک خبر: در روزنامه مورخ 31 فروردین در صفحه 11 مطلبی داشتید با عنوان انگلستان تاچر جدید می خواهد و نوشته بودید دیوید میلیبند رهبر حزب کارگر انگلستان است متاسفانه باید عرض کنم که هم عکس اشتباه است و هم اد میلیبند رهبر حزب کارگر انگلستان است. لطفا اصلاح کنید.

یک شهروند

شرق: خبر نقل قول از «اد میلیبند بوده» و اظهارنظر هم متعاقبا مربوط به رهبر حزب کارگر انگلستان می باشد، بنابراین هم عکس و هم خبر درست کار شده است.

انتقاد از فونت ریز روزنامه: من یکی از خوانندگان دایمی «شرق» هستم ولی به دلیل فونت ریزتان خواندن آن برای ما واقعا مشکل است. خواهشمندم فکری اساسی بکنید چون فکر می کنم این تنها مشکل من نباشد و خیلی از افرادی که «شرق» را مطالعه می کنند، میانسال هستند.

یک شهروند

تاسف از نابود شدن زمین های زراعی: لطفا صدای من را به گوش مسوولان برسانید. در ایام نوروز به چمستان و نور در شهرستان آمل رفته بودم، مشاهده کردم که خیلی از زمین های زراعی آنجا تبدیل به ویلاو شهرک شده و کاملااز بین رفته است. خیلی متاثر شدم. امیدوارم مسوولان به این مساله رسیدگی کنند.

یک شهروند

اداره برق منطقه یک رسیدگی نماید: در مسیر میدان دربند تا میدان مجسمه در تجریش تیرهای برقی در وسط پیاده رو نصب شده که باعث مشکل رفت وآمد برای عابرین پیاده شده است. از شرکت برق می خواهیم که به این مساله رسیدگی کند.

یک شهروند

یک گلایه و یک سوال: چرا کیفیت کاغذ روزنامه هر روز بدتر می شود، به رغم اینکه قیمت تان را دو برابر کردید؛ ولی متاسفانه کاغذ روزنامه همچنان بدون کیفیت می باشد و یکی هم اینکه چرا ویژه نامه های آخر هفته را سیاه و سفید چاپ می کنید؟ و سوال دیگر هم اینکه امسال راجع به زمان و مکان نمایشگاه کتاب مطلبی چاپ نکردید. آیا امسال برگزار می شود یا خیر؟

رحیمی از کازرون

شرق: نمایشگاه کتاب امسال از 11تا 21 اردیبهشت در همان مکان همیشگی (مصلی تهران) برپا می شود. ما چاپ گزارش هایی درباره این رویداد را از امروز شروع کرده ایم. در روزهای آینده هم بیشتر به نمایشگاه می پردازیم.