آرشیو سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، شماره ۱۷۱۴
ورزش
۷

مساجدی: هدف ما ابتدا بازی های خوب است

مساجدی مترجم و دستیار ولاسکو در تیم ملی یکی از نزدیک ترین افراد به او در ایران است. هرچند اصرار ما برای مصاحبه با سرمربی تیم ملی به نتیجه نرسید، اما مساجدی در مورد وضعیت تیم ملی صحبت هایی کرد.

- اردوی تیم ملی در این دوره از مسابقات قابل مقایسه با دوره های گذشته نیست و بازیکنان انگیزه فراوانی دارند. در ابتدای کار با ولاسکو به دلیل اختلاف فرهنگی بین بازیکنان و سرمربی تیم ملی، هماهنگی کامل وجود نداشت. اما الان با سرعت خیلی خوبی همه با یکدیگر هماهنگ شدند.

- ما بازیکنان تیم ملی را به دو قسمت A و B تقسیم کردیم که این می تواند کمک بزرگی به ما کند تا توانایی بازیکنان را به خوبی شناسایی کنیم. در حال حاضر که بازیکنان کاله در اردوی تیم باشگاهی خود هستند یکسری بازیکنان تیم زیر 23سال را دعوت کردیم.

- برای بازی های لیگ جهانی هدف ما ابتدا بازی های خوب است، چون در این دوره سخت ترین حریفان را روبه روی خود داریم اما در این دوره بازی های کم تدارکاتی برگزار می کنیم، چون آقای ولاسکو معتقد است با همین دو بازی تدارکاتی برابر بلغارستان می توانیم برابر حریفان به رقابت بپردازیم.

- با توجه به اطلاعاتی که به دست آوردیم، تیم های حریف هرکدام از بازیکنان جوان زیادی در این دوره استفاده خواهند کرد، البته فکر کنم با توجه به اینکه ایتالیایی ها رقابت سختی با آقای ولاسکو دارند، احتمال دارد با همه نفرات اصلی برابر ما قرار گیرند.

- تیم های بزرگ دنیا هرکدام دو یا سه بازیکن بزرگ دارند، هیچ تیمی در دنیا وجود ندارد که شش بازیکن همتراز با یکدیگر داشته باشد. تیم صربستان دو بازیکن، ایتالیا و برزیل هم هرکدام سه بازیکن بسیار خوب دارند.

- بزرگ ترین افتخار برای تیم ملی دعوت تیم های برزیل و آرژانتین از ایران برای بازی های تدارکاتی است. در سال های گذشته ما برای اینکه تیم های باشگاه های این کشورها را به ایران بیاوریم، پول هم می دادیم، اما حالاکار به جایی رسیده است که آنها ما را به کشورشان دعوت می کنند و خرج و مخارج ما را هم می دهند.

- بازیکنان تیم ملی استرس کمتری دارند، چون به خوبی می دانند که سال آینده هم در لیگ جهانی حضور دارند و این کمک بزرگی برای کادر فنی است. کادر فنی حالابازیکنانی در اختیار دارد که بدون استرس به توپ ضربه می زنند و این موفقیت بزرگی برای تیم ملی است.