آرشیو دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، شماره ۵۳۵۲
شوک امروز
۲۳

شهرانی ها یکبار دیگر مقابل شورای شهر تجمع کردند

نفس قنات شهران به شماره افتاد

گروه شوک: مردم شهران، صبح دیروز برای دومین بار در طول یک هفته گذشته، با تجمع مقابل شورای اسلامی شهر تهران به تخریب فضای سبز پارک آسیا، رودخانه و قنات چند صد ساله اعتراض کردند.

اهالی غرب تهران که هفته قبل در اعتراض به تخریب و نابودی پارک آسیا مقابل شورای شهر تجمع کرده بودند، دیروز نیز مجددا مقابل این نهاد شهری تجمع کردند و خواستار پیگیری مجدد شورای شهر در خصوص وضع پارک آسیا شدند. این تجمع اعتراضی در حالی برگزار شد که روز سه شنبه هفته قبل در جلسه شورای شهر موضوع پارک آسیا بررسی و اهالی شهران محق تشخیص داده شدند. براساس ادعای برخی از تجمع کنندگان، یکی از اعضای شورا در خصوص نتیجه این جلسه گفته است که شورای شهر دستور داده فورا عملیات ساختمانی در پارک آسیا متوقف شود، ولی این دستور توسط نهاد های اجرایی شهر تهران نادیده گرفته شده و همچنان این عملیات اجرایی ادامه دارد.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.