آرشیو چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، شماره ۳۶۸۰
حوادث
۱۹

نجات پیرمرد از میان شعله های آتش

پیرمرد هشتاد و پنج ساله ای که در آتش سوزی طبقه دوم یک ساختمان مسکونی سه طبقه در خیابان گیشای تهران میان دود و آتش گرفتار شده بود، توسط آتش نشانان از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش پایگاه خبری آتش نشانی، وقوع این آتش سوزی ساعت 10 و 39 دقیقه دیروز به سامانه 125 اطلاع رسانی و ایستگاه 10 و گروه امداد و نجات 3 همزمان به محل آتش سوزی در خیابان گیشا، خیابان 24 در تهران اعزام شدند.

این آتش سوزی در یکی از واحدهای مسکونی طبقه دوم در یک ساختمان سه طبقه 12 واحدی اتفاق افتاد؛ به طوری که شعله های آتش از یکی از اتاق خواب ها شروع شد و بتدریج به اتاق های دیگر سرایت کرد و دود ناشی از آن، طبقات فوقانی را در بر گرفت.آتش نشانان با تجهیزات انفرادی کامل و دستگاه تنفسی و قطع جریان برق و گاز و کشیدن یک رشته لوله آبدهی، آتش را مهار و خاموش کردند.

آتش نشانان هنگام نزدیک شدن به کانون آتش، پیرمرد هشتاد و پنج ساله ای را یافتند که به علت بیماری قادر به خروج از خانه نبوده و در وضع خطرناکی قرار داشت که بسرعت وی را از میان دود و آتش به محل امن منتقل کرده و تحویل اورژانس دادند.در این حادثه ده نفر از ساکنان طبقات فوقانی این ساختمان مسکونی در میان دود ناشی از آتش سوزی به دام افتاده بودند که با کمک آتش نشانان همگی سالم از ساختمان خارج شدند.کارشناسان آتش نشانی، در حال بررسی علت بروز این آتش سوزی هستند