آرشیو پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، شماره ۵۳۵۵
داخلی
۳

از انتخابات ریاست جمهوری چه خبر؟

به گزارش منابع آگاه ناشناس؛ جدیدترین اخبار انتخاباتی محرمانه در اختیار عزیزان قرار می گیرد. لازم به ذکر است برای تولید این اخبار محرمانه! بودجه های کلانی صرف راه اندازی سایت هایی مانند فحاش نیوز- چرت و پرت آنلاین و... شده است. این اخبار را حفظ کنید و اصلا در آن ها شک نکنید والادچار انحرافات شدید می شوید!

گزارش های بسیار محرمانه یک نهاد خاص نشان می دهد که جریان انحرافی که قبلا قرار بود به هر کاندیدای مجلس 900میلیارد پول بده، این کار را انجام نداده و در عوض قول می دهیم که قراره این پول را صرف انتخابات ریاست جمهوری کند! باور کنید این دفعه راست می گیم و مثل دفعه های قبل خبرهامون سرکاری نیست!

مدیر یک سایت نیمه امنیتی اعلام کرد: جهت حفظ روحیه کاندیداهای فعلی و عدم خالی کردن صحنه از سوی آن ها که می تواند منجر به پیروزی قطعی نامزد انحرافی ها شود، مجبور شده ایم نظرسنجی هایی انجام دهیم که هر روز یکی از نامزدهای احساس تکلیف گرا درصدر هستند! وی ادامه داد: این عمل در راستای حفظ وحدت میان دلسوزان چپ و راست در مقابل جریان انحرافی است که حتی در نظرسنجی ها هم ایجاد انحراف کرده است! وی ادامه داد: تنها راه حفظ کاندیداهای موجود، انجام نظرسنجی های سفارشی است!

مدیر چند سایت، خبرگزاری، روزنامه، چندین تحلیلگر سیاسی و... در نامه ای محرمانه به لیدر جریان انحرافی اعلام کردن: تو رو خدا زودتر کاندیدا شو و اینقدر دیگه ما رو ضایع نکن. از بس تحلیل ها و خبرهامون در مورد تو دروغ بوده داریم آبرومون رو از دست می دیم! و وجهه کاریمون زیر سوال رفته! و می ترسیم پا به صحنه انتخابات ریاست جمهوری هم نذاری و...

یک منبع موثق به ما اعلام کرد: به زودی به جای ائتلاف ها، شاهد اختلاف ها میان کاندیداها هستیم!

در پی کمبود شدید مستمع در نشست های انتخاباتی برخی از نامزدهای احساس تکلیف گرا، قرار است طرح «چند می گیری بیای تو جلسه» با هدف حضور اجباری و پولی مستمع در جلسات این کاندیداها انجام شود!