آرشیو پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، شماره ۵۳۵۵
حوادث امروز
۲۰

راز جسدی در بیابان های تربت جام فاش شد

حمله مرگبار شوهر خشمگین به زن جوان

گروه شوک: یک مرد در خشم آنی به همسرش حمله کرد و پس از قتل وی، جسدش را به بیابان های تربت حیدریه برد.

پلیس مشهد پس از 43 روز توانست مخفیگاه مرد خشن را ردیابی و وی را دستگیر کند.

ساعت یک بعدازظهر روز سی ام اسفندماه سال گذشته بود که رهگذران درحال عبور از جاده تربت جام به باخرز جسد زنی را دیدند که به طرز فجیعی به قتل رسیده بود. آن ها موضوع را به پلیس 110 اطلاع دادند و ماموران شهر باخرز بلافاصله در محل حاضر و به دستور مقام قضایی جسد را به پزشکی قانونی انتقال دادند.

تحقیقات اولیه نشان می داد جسد متعلق به زنی 32 ساله به نام سمانه است و پلیس توانست به سرنخ هایی دست یابد که پرده از توطئه ای مخوف برداشت. رئیس پلیس باخرز در این رابطه به شوک گفت: با انجام تحقیقات خیلی زود 3 مظنون دستگیر شدو شوهر این زن که 32 ساله است تحت تعقیب قرار گرفت و کارآگاهان پی بردند وی فراری شده است. سرهنگ علیرضا اسدی افزود: تحقیقات بعدی پرونده نشان داد متهم به قتل که محمد نام دارد و همدستش داوود به شهر مشهد گریخته اند. بدین ترتیب، تحقیقات پلیسی در این رابطه ادامه یافت و ماموران پلیس آگاهی باخرز به مشهد اعزام شده و در عملیات مشترک با کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی، محل های احتمالی تردد فراری ها را به طور کاملا نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ اسدی گفت: پلیس این مردان جنایتکار را ساعت یک بامداد 11 اردیبهشت در اقدامی ضربتی در مخفیگاهشان واقع در شهرک قاسم آباد مشهد دستگیر کرد.

عامل جنایت در اعترافات خود گفت: از زمان ازدواج با همسرم اختلافات خانوادگی داشتم و حرف همدیگر را نمی فهمیدیم. روز 30 اسفند نیز مانند همیشه با هم درگیر شدیم. کنترلی بر اعصاب و رفتارم نداشتم و او را کتک زدم وقتی دیدم نفس نمی کشد با همدستی یکی از دوستانم که داوود نام دارد جسدش را به جاده تربت جام بردیم و رها کردیم و از همان زمان فراری هستیم. وی افزود: ما در مشهد مدام مخفیگاه خود را عوض می کردیم تا این که امروز صبح دستگیر شدیم. از کرده خود پشیمانم. سرهنگ حسین بیدمشکی، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز در این باره گفت: تحقیقات کارآگاهان از شوهر قربانی برای افشای جزییات این جنایت خانوادگی ادامه دارد.