آرشیو دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، شماره ۲۹۱۷
بازار دیجیتال
۲۵

یامر رشد درآمدی 259 درصدی را تجربه کرد

همکاران سیستم- درآمد شرکت مایکروسافت از شبکه اجتماعی یامر در سه ماهه منتهی به ماه مارس، 259 درصد افزایش یافته است. به گزارش وب سایت itworld، شرکت مایکروسافت در گزارشی از رشد بی سابقه شبکه اجتماعی یامر در میان کسب و کارها و شرکت های تجاری خبر داده است. یامر یک شبکه اجتماعی ویژه کسب وکارها است که مایکروسافت پارسال آن را به قیمت 2/1 میلیارد دلار خرید. بنا بر اعلام مایکروسافت درآمد حاصل از این شبکه اجتماعی در سه ماهه منتهی به ماه مارس در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 259 درصد رشد داشته است. در این گزارش، رقم دقیق این درآمدها ذکر نشده است.

بر اساس این گزارش، شبکه اجتماعی یامر در این دوره سه ماهه توانسته 312 مشتری جدید بیابد. مایکروسافت انتظار دارد درآمد حاصل از یامر در تابستان امسال نیز رشد انفجارگونه ای داشته باشد. ظاهرا قرار است تیم فروش یامر در تابستان با تیم های فروش مایکروسافت ترکیب شود.

مایکروسافت پیش از این نیز نرم افزاری با نام شیرپوئینت را به بازار عرضه کرده بود که از آن به عنوان نوعی شبکه اجتماعی استفاده می شد. حالااین غول نرم افزاری قصد دارد شیرپوئینت و یامر را با هم یکپارچه کند که پیش بینی می شود یکپارچگی کامل این دو محصول به حدود دو سال زمان نیاز دارد. مایکروسافت همچنین قصد دارد یامر را با آفیس 365 یکپارچه کند. آفیس 365 یکی از مهم ترین محصولات مایکروسافت است که در فضای پردازش ابری عرضه شده است.