آرشیو سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، شماره ۲۹۱۸
ورزش
۲۴

کاروان 50 نفره استقلال در امارات

احتمال حضور امیرقلعه نویی در سپاهان قوت گرفت

کاروان 50 نفره استقلال دیشب (دوشنبه) وارد دبی شد. استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه در امارات به مصاف الشباب می رود. کنفدراسیون فوتبال آسیا، نیشیمورای ژاپنی را برای قضاوت این دیدار انتخاب کرد. کمک های این داور بین المللی ژاپنی همه از ژاپن هستند.

روزنامه «الاتحاد» امارات نوشت که الشباب چهار بازیکن اصلی خود را به علت محرومیت در دیدار برابر استقلال در اختیار ندارد. محمد مرزوق در دیدار برابر پاختاکور با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد تا دیدار حساس برابر استقلال را از دست بدهد. ولید عباس، حسن ابراهیم و محمود قاسم هم کارت زرد دوم خود را در دیدار با نماینده ازبکستان دریافت کردند و آنها هم به این دیدار نرسیدند.

در شرایطی که امیر قلعه نویی به همراه استقلال در راه دبی برای برگزاری دیدار با الشباب در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا در مرحله حذفی است، احتمال حضور مجددش روی نیمکت سپاهان با به توافق نرسیدن این تیم با زلاتکو کرانچار، بیش از پیش قوت گرفت.

به گزارش سایت گل، محمدمسعود سمیعی نژاد رییس کارخانه فولاد مبارکه سپاهان خواهان به خدمت گیری این مربی پرافتخار است و شخصا اقدام به مذاکره با این مربی کرده است. قلعه نویی نیز که دوسال موفق را در این تیم پشت سرگذاشته است، دوران حضور خود در این تیم را بهترین دوران حرفه ای خود می داند و باتوجه به شرایط ساختاریافته این باشگاه، احتمال حضور این مربی در این تیم بیش از پیش قوت گرفته است.از سوی دیگر سمیعی نژاد به علت روابط خانوادگی با سیدمهدی رحمتی برای به خدمت گرفتن این ستاره تیم استقلال شخصا با او تماس گرفت و به مذاکره پرداخت.