آرشیو سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۷۷
سیاست
۳
شیپورچی

اخبار جدید انتخابات مریخ

به گزارش خبرنگار شیپورچی و به نقل از منابع آگاهی که هویتشان برای مردم مشخص و دستشان نیز رو شده؛ در پی عدم احراز صلاحیت یکی از داوطلبان، صداوسیمای مریخ نفس راحتی می کشد که دیگر قرار نیست که تصویر کاندیدای بهاری سانسور شود. یکی از مدیران صداوسیمای مریخ که به طور اتفاقی عضو یک حزب سیاسی است و به طور اتفاقی تمام هم حزبی های خود را به تمام شبکه های صداوسیمای مریخ دعوت کرده، اعلام کرد: اگر این داوطلب کاندیدا می شد ما مجبور بودیم فقط صداشو پخش کنیم!

* فرزندان یک شخص سیاسی اعلام کردن که ما فرزندان انقلاب هستیم و بقیه مردم بچه های سرراهی هستند! یکی از فرزندان که چند سالی برای صدور انقلاب به اروپا رفته بود، اعلام کرد: انقلاب مال ما بود و مردم انقلاب رو از ما گرفتن و بهتره با زبون خوش انقلاب رو پس بدن والا مامان مریخی فرمان ریختن به خیابون رو می ده! وی در مورد مواضع خود علیه انقلاب گفت: انقلاب مال خودمونه و به کسی ربط نداره با اموالمون چطوری رفتار می کنیم. بهتره تو حوزه مسائل خصوصی و خانوادگی ما دخالت نکنید!

* مهمترین برنامه های انتخاباتی چند کاندیدا که دارای تنوع سلیقه هستند در مورد مسائل مهم کشور بیان شد. از مواضع آن ها به خوبی می توان به تنوع فکری! آن ها پی برد:

کاندیدای اول: در حوزه اقتصاد به حمایت از تولید معتقدم. در حوزه سیاست خارجه تنش زدایی- استفاده از نخبگان

کاندیدای دوم: به حمایت از تولید معتقدم - زدودن تنش در سیاست خارجه - از نخبگان استفاده می کنم.

کاندیدای سوم: من برخلاف 2 کاندیدای دیگر؛ معتقدم رمز موفقیت در اقتصاد، حمایت از تولید است! - در حوزه سیاست خارجه هم سعی می کنم تنش ایجاد نکنم - من برخلاف سایر دوستان، حتما از نخبگان استفاده می کنم.

.

.

.

کاندیدای شونصدم: من چون برنامه هام با همه کاندیداها فرق داره به شدت با سخنان سایر دوستان مخالفم. من در حوزه اقتصاد حتما از تولید حمایت می کنم و تنش زدایی را به شدت دنبال می کنم اما به استفاده از نخبگان معتقدم!

* «ائتلاف 2+1 + صبح + عصر» آغاز به کار کرد. این کاندیداها قرار است صبح ها ائتلاف و عصرها به تکذیب ائتلاف بپردازند!