آرشیو سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۷۷
صفحه آخر
۳۲
تجسمی

فراخوان انجمن هنرمندان نقاش برای «زنان نقاش ایران»

انجمن هنرمندان نقاش ایران نمایشگاه دوره ای باعنوان «زنان نقاش ایران» را برگزار می کند که هدف از برپایی این نمایشگاه، بازشناسی هر چه بیشتر آثار نقاشان زن در ایران اعلام شده است.

بنا بر این گزارش در فراخوان این نمایشگاه نوشته شده است:

اثر اجرا شده ازسال های 86 تاکنون، سوژه و موضوع: آزاد و قابل ارائه در خانه هنرمندان ایران ابعاد: طول حداقل 30 و حداکثر 150 سانتیمتر، اثر دارای امضا و تاریخ، به همراه معین بودن بالاو پایین اثر و تعیین شماره های لت ها، اثر دارای امکانات نصب و شرایط قابل قبول برای نمایش شامل قاب، شیشه، دیپ، مشخصات اثر در برگه ای جداگانه در پشت اثر شامل تکنیک تاریخ خلق اثر، ابعاد، قیمت، عنوان در بخش دیگری از فراخوان تاکید شده است که هنرمندان باید از ارائه اثر تکراری و نمایش داده شده در نمایشگاه های قبلی انجمن خودداری کنند.

علاقه مندان، از پنجشنبه و جمعه 16 و 17 خرداد ماه 1392 از ساعت 10 صبح تا 19 بعد از ظهر در خانه هنرمندان ایران می توانند آثار خود را تحویل دهند.

تاریخ برگشت آثار نیز 31خرداد از ساعت 10 صبح تا 19 بعد از ظهر در خانه هنرمندان ایران خواهد بود.

این نمایشگاه که ویژه هنرمندان خانم است، روز یکشنبه 19 خرداد از ساعت 17تا 20 و در روزهای دیگر از ساعت 14 تا20 برگزار خواهد شد و تا 30 خرداد ادامه دارد.

در بخش پایانی فراخوان نیز آمده است: در روز تحویل آثار در صورت استقبال شرکت کنندگان از نمایشگاه به علت محدودیت مکان آثار بازنگری خواهد شد.